d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Et Tattoo Spørgsmål
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 18.00
Aug 16 2013 05:58pm
Quote (franek @ Aug 8 2013 07:19pm)
du kunne få en full body tatovering med teksten "gøgler"

wow det lyder awesome

Quote (Hore_to_the_t @ Aug 4 2013 12:34am)
Danmarks bedste tatovør bor i kbh og bliver kaldt mj. Han tager 30 tusinde for, hvilket som helst tattoo ligegyldigt med størrelse og farver. Hans eneste krav er at han skal selv synes den er pæn/fed.

Har mistet hans nummer, men tror godt du kan få fat på ham, hvis du er fra hovedstaden.

Personligt synes jeg ikke den er fed og overdrevet stor, men smag og behag self

Hvis han også laver sleeves, og du siger at han er SÅ god, så ville 30k dælme være billigt.. Er selv fra Aalborg, så kan ikke rigtigt få kontakt på ham, og jeg prøvede at google "mj" og "mj tatovør" dog uden held, så går ud fra at det ikke er hans søgenavn eller også laver han det sort?

Quote (eLmasten @ Aug 16 2013 11:55pm)
yeah præcis :)

Jeg vil rigtig gerne have lavet en stor tus på min overarm med Japansk tema.

Coi fish + Dragon med mange farver.

Vil gerne få det lavet i evt Japan.
Min far arbejder i lufthavnen, så får en retur billet til Japan for godt 700 kr :P

Meeeeeeeeen - er også bange for at få lavet steder hvor man måske ikke kan kommunikere med dem.
hmmmmmmmm

Hmm, du skal passe på med dem i udlandet, nu ved jeg så ikke med tatovører i Japan, men specielt de syd europæiske lande ville jeg ikke få lavet en tatovering fordi de MÅSKE propper så mange forskellige stoffer i blækken som gør det billigere for dem, samt at de langt fleste steder heller ikke har hygiejnen iorden :-)

This post was edited by Headshot on Aug 16 2013 06:01pm
Member
Gold: 20.00
Aug 16 2013 09:02pm
Quote (Headshot @ Aug 17 2013 01:58am)
wow det lyder awesome

Hvis han også laver sleeves, og du siger at han er SÅ god, så ville 30k dælme være billigt.. Er selv fra Aalborg, så kan ikke rigtigt få kontakt på ham, og jeg prøvede at google "mj" og "mj tatovør" dog uden held, så går ud fra at det ikke er hans søgenavn eller også laver han det sort?

Hmm, du skal passe på med dem i udlandet, nu ved jeg så ikke med tatovører i Japan, men specielt de syd europæiske lande ville jeg ikke få lavet en tatovering fordi de MÅSKE propper så mange forskellige stoffer i blækken som gør det billigere for dem, samt at de langt fleste steder heller ikke har hygiejnen iorden :-)

lige præcis ! :)
Der skal undersøges meget før jeg gør det i udlandet.
Self skal man aldrig gå ind i en lille biks som ligner noget juks... man må bruge sin sunde fornuft :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll