d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvis Der Var Valg I Morgen...
Prev1234513Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 51.50
Warn: 30%
Apr 8 2013 03:54pm
og jeg ønsker også vi alle kan være venner :P men desværre er folk forskellige sådan er det bare :P

This post was edited by MischaDK on Apr 8 2013 03:54pm
Member
Member
Apr 8 2013 04:00pm
Fandt den video jeg havde ledt efter!

der er et par udlændinge heri der har integreret sig :) check den ud og se hvilken slags der er velkommen :)

har jo vist i de andre videoer hvilke der ikke er ! god stil af dem!

http://www.youtube.com/watch?v=kJSAASFfeZ8

This post was edited by MischaDK on Apr 8 2013 04:00pm
Member
Gold: 238,327.92
Apr 8 2013 04:01pm
Quote (MischaDK @ Apr 8 2013 10:49pm)
smut ud og køb nogen flere pig halsbånd og rend rundt i dit hullede tøj din autonome klaphat

Jeg er ked af at du ikke besidder en ordentlig argumentationsteknik og derfor føler du skal gribe til et personligt angreb på mig i stedet for, i afmagt.
Det er synd at du skal være fyldt med alt det had overfor mig fordi jeg siger dig imod og overfor invandrere fordi du mener de ikke er velkomne her i landet.
Det må virkelig fylde meget i dit liv og din hverdag.
Member
Apr 8 2013 04:02pm
Quote (Zinaroth @ Apr 8 2013 11:01pm)
Jeg er ked af at du ikke besidder en ordentlig argumentationsteknik og derfor føler du skal gribe til et personligt angreb på mig i stedet for, i afmagt.
Det er synd at du skal være fyldt med alt det had overfor mig fordi jeg siger dig imod og overfor invandrere fordi du mener de ikke er velkomne her i landet.
Det må virkelig fylde meget i dit liv og din hverdag.

det godt du :) og ja det er skam noget jeg tænker over for jeg synes det er træls! istedet for dig der svæver på en lyserød sky åbenbart... men sådan er der vel nogen der har det :)

lyder mere for mig som om du ikke kan argumentere imod mere ;)

This post was edited by MischaDK on Apr 8 2013 04:02pm
Member
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 8 2013 04:04pm
Rolig nu, kaptajn. Jeg deler den lige op, for du prikker til øst og vest.
Quote (MischaDK @ 8 Apr 2013 23:47)
føler sig udstødt ? nu må du holde der er nogen der passer ind her og andre der ikke gør! jeg siger lige man skal integrere sig for og være her ellers passer man ikke ind hvis man har den mentalitet der nede fra!

Det er jeg på en måde enig i. Hvis man ikke kan fungere som borger i samfundet (dvs. man er kriminel), kan man få en returbillet. Dette vil naturligvis kun gælde for folk, der ikke er danske statsborgere. "Dernede fra" er endnu sådan et DF-udtryk, jeg hader.

og jeg skære ikke alle over en kam :) for det kan du vel forfanden da se ved jeg skriver dem der kan integrere sig er velkomne! ?

Du skærer alle af mellemøstlig herkomst over én kamk, om du vil det eller ej. Du skriver, at de er velkomne, hvis de kan integrere sig, men nævner på samme tid som vejende argument, at det er udlændinge, der futter børnehaver af.

om man skal da være snot dum hvis man ikke kan se hvordan det ville gå hvis det var den anden vej rundt!

Du må da være den mindre velbegavede, hvis dét der er dit argument.

kan da nævne sharia zoner i københavn ?

Det kan jeg ikke.

og det med ytringsfriheden den misbruger de fandme selv! den dag vi hylder de danske soldater stillede mange sig op og råbte: at alle danske soldater skulle dø og at det var godt dem der var døde

så nu skal du ikke sige de ikke udnytter ytringsfriheden for det gør de!

Og der havde du det på præcis samme måde, som de havde det med Muhammedtegningerne. Det er netop det, jeg taler om. Det er af en eller anden grund kun fair den ene vej i dine øjne. Jeg synes, at det første optryk af Muhammedtegnignerne var helt ok, men jeg kan satme godt forstå, at nogen fik ondt i røven og spillede sådan en sviner, som det du der nævner var. Så er det der, du viser den åbne danskers overskud ved at bevise, at du respekterer deres udøvelse af ytringsfriheden. Hvis du reagerer ved at gå amok, siger du jo netop, at ytringsfriheden er pis, præcis som man gjorde det i Mellemøsten.

Hvis du nu var bare en smule inde i dit stof, ville du vide, at der findes virkeligt mange grene af Islam. At nogen er radikale og ekstremistiske - med tilhængere i Danmark - kan for ikke komme som en overraskelse for nogen, men det er en minoritet.

kald mig blot racist ønsker ikke nogen skal dø ønsker fred og ro i mit land men det skal ikke laves om på bekostning af andre. nu har jeg skåret det ud i pap for dig! elsker og komme på ferie i tyrkiet grækenland osv!

du er en af dem jeg snakkede om der prøver og pege folk ud som racist

Jeg har sagt at du er racist, men du er fordomsfuld og en elendig debattør. :D

edit: Mischa, kan du ikke venligst lave et indlæg af gangen, og så lade være med at redigere dine tidligere med nye argumenter? Det ville gøre det lettere at holde overblikket og forholde sig til det, du skriver.

This post was edited by Grandebedte on Apr 8 2013 04:08pm
Member
Apr 8 2013 04:08pm
Quote (Grandebedte @ Apr 8 2013 11:04pm)
Rolig nu, kaptajn. Jeg deler den lige op, for du prikker til øst og vest.

Det er jeg på en måde enig i. Hvis man ikke kan fungere som borger i samfundet (dvs. man er kriminel), kan man få en returbillet. Dette vil naturligvis kun gælde for folk, der ikke er danske statsborgere. "Dernede fra" er endnu sådan et DF-udtryk, jeg hader.

Du skærer alle af mellemøstlig herkomst over én kamk, om du vil det eller ej. Du skriver, at de er velkomne, hvis de kan integrere sig, men nævner på samme tid som vejende argument, at det er udlændinge, der futter børnehaver af.

Du må da være den mindre velbegavede, hvis dét der er dit argument.

Det kan jeg ikke.

Og der havde du det på præcis samme måde, som de havde det med Muhammedtegningerne. Det er netop det, jeg taler om. Det er af en eller anden grund kun fair den ene vej i dine øjne. Jeg synes, at det første optryk af Muhammedtegnignerne var helt ok, men jeg kan satme godt forstå, at nogen fik ondt i røven og spillede sådan en sviner, som det du der nævner var. Så er det der, du viser den åbne danskers overskud ved at bevise, at du respekterer deres udøvelse af ytringsfriheden. Hvis du reagerer ved at gå amok, siger du jo netop, at ytringsfriheden er pis, præcis som man gjorde det i Mellemøsten.

Hvis du nu var bare en smule inde i dit stof, ville du vide, at der findes virkeligt mange grene af Islam. At nogen er radikale og ekstremistiske - med tilhængere i Danmark - kan for ikke komme som en overraskelse for nogen, men det er en minoritet.

Jeg har sagt at du er racist, men du er fordomsfuld og en elendig debattør. :D

er ikke god til og formulere mig på tekst lad mig sige det sådan men det med og kæmme alle over en kam som du sagde er fordi der er mange der ødelægger det for andre.
og det er da for dumt! lad os få dem ind der gerne vil have et andet liv og være med til og bygge landet op! dem der vil komme og nasse osv de skal ikke være her!

og grunden til jeg siger der nede fra er for og ilustrere hvor langt væk det er ! vi har nogen helt andre synspunkter på tingene her i vesten

btw har jeg da 3 kammerater jeg ser næsten dagligt som er udlændinge ? de kender også min mening og kan godt følge mig

men vil da også give dig ret i jeg fatter hat mht og holde en skrive debat for kan ikke formulere mig rigtigt :P

men jeg har min mening (som jeg håber MANGE andre deler med mig) og i to har jeres

This post was edited by MischaDK on Apr 8 2013 04:19pm
Member
Apr 8 2013 04:13pm
edit: Mischa, kan du ikke venligst lave et indlæg af gangen, og så lade være med at redigere dine tidligere med nye argumenter? Det ville gøre det lettere at holde overblikket og forholde sig til det, du skriver.

har ikke ændret mine argumenter men skrevet mere på istedet for og lave nye posts..ville jo bare gøre det til et spam topic ^^

og btw alle check de links jeg har smidt op og se det hele!

This post was edited by MischaDK on Apr 8 2013 04:20pm
Member
Gold: 771.00
Apr 8 2013 04:16pm
Quote (IAcid @ 8 Apr 2013 23:54)
man bliver vel ikke racist fordi man hader muslimer?

Racisme er hadet mod en bestemt befolkningsgruppe (altså også indbefattet jøder, muslimer mm.). Så jo, det gør man.
Member
Gold: 238,327.92
Apr 8 2013 04:20pm
Jeg har ikke givet udtryk for min mening, jeg har bare modsat mig din fordi den er så ekstrem og der skal være nogen der siger folk som dig imod når du kommer med de vilde påstande som du gør.

Jeg har ikke noget imod at tage en diskussion, men jeg har ikke ligesom Grandebedte tålmodigheden til at skille alt du skriver af. Dine beskeder er bare en stor tankeflod af tilfældige indskydelser du får mens du skriver.

Metaforisk bruger du en flammekaster til at tænde lyset på kagen.

Det er totalt overkill og påstand på påstand, og jeg gider ikke forholde mig til alt det had.

Det er da til at få ondt i maven af...
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234513Next
Closed New Topic New Poll