Quote (CatGoesBoom @ Mar 3 2013 09:42pm)
Haha græder du virkelig så meget over en pizza og 100kr.. du smuttede jo uden at gøre det færdigt.
Whine mere loooool!
For det første var vi færdige 9-9:30 (som beskrevet i første post), for det andet whiner jeg over at jeg har brugt min lørdag på at være slave for hende.
Hun troede at hun kunne manipulerer med os fordi vi er ca. 2 år yngre end hende. (de er jo små børn, de gør jo bare som der bliver sagt) Hvilket resulterer i at hun muligvis må finde sig et andet sted at gå på gym.
Quote (Zinaroth @ Mar 3 2013 10:18pm)
Det var nu mere din kommentar til Monze her på forummet jeg synes der var åndssvag. Kan sagtens sætte mig i dit sted, og hvis det er den hele sande historie så er det s'gu' for træls. Principielt burde det ikke være i orden men gør op med dig selv om du får det bedre af at bruge al den tid og energi som det kommer til at tage.
Nogle gange må man sluge sin stolthed og kommed videre, hvis man ikke vil bruge alt for meget tid på små ting.
Tak for din kommentar, vil bare ikke have at det skal ske for andre, så jeg tager det op med skolebestyrelsen. Jeg har ikke overdrevet, men måske virket ophidset. Beklager.
This post was edited by SmiterNerd on Mar 3 2013 03:03pm