Quote (VoteForPedro @ 1 Jan 2013 21:15)
Stram aften....
Ved klokken 21 i går aftes blev mig og en ven røvet på vej tilbage til vores opvarmning (vi havde lige været på tanken). Vi kommer gående på samme vej som vores ven bor, da der kommer 3 indvandrerdrenge (20-års alderen) hen til mig og spørger om jeg har en cigaret, derefter giver jeg en til ham hvorefter hans ven siger "giv også mig en". Så siger den største af dem at han lige skal låne min mobil hvorefter jeg siger at jeg ikke er særlig glad for at låne den ud til fremmede. Her er det så at de to andre griber min ven om halsen og siger at de skal have vores ting, og før vi ved det har de trukket knive og holder dem for vores struber og begynder at lede i vores jakker og lægger vores ting ned i deres lommer. Derefter løber de tilbage til en bil som holder ud mod en større vej og så kører de væk.
Er stadig ikke kommet mig over chokket.. Jeg savner Danmark. Jeg er ked af at det er blevet til mellemøsten..
Lyder som en rigtig lorte aften...
Quote (berens @ 1 Jan 2013 21:18)
ye, og hvis jeg husker rigtigt er han ikke særlig gammel heller. Forstår ikke hvordan han ville kunne styre så mange

Nu var jeg dog ikke hovedpersonen der stod for festen. Jeg fik afvide der ville blive sørget for det ene og det andet.
Jeg stod bare som admin på listen, men da jeg kom derud med nogen kammerater. Havde han hverken sørget for vagter, eller en skid
er godt nok skuffet over at festen endte sådan. For folk ikke har en skid respekt og fordi man ikke kan finde ud af og invitere de rigtige