d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Pod_clan Topic
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Dec 14 2012 01:53pm
Quote (MischaDK @ Dec 14 2012 08:42pm)
i min famillie er det ikke normalt og lege med sin mors "titties" ved ikke om det er hjemme ved dig :)
god jul !  :bonk:

Lmao. selvfølgelig. elsker når hendes nippels blir though
Quote (PoD_Clan @ Dec 14 2012 08:45pm)
Grinte faktisk lidt  :blush:

Gold: Locked Så ka du vel grine lidt af det også :)
Member
Gold: 12,213.40
Dec 14 2012 01:56pm
Quote (CatGoesBoom @ Dec 14 2012 09:53pm)
Lmao. selvfølgelig. elsker når hendes nippels blir though

Gold: Locked Så ka du vel grine lidt af det også :)

You're so funny :rofl:

oh wait?
Member
Dec 14 2012 01:59pm
Quote (TheAngel @ Dec 14 2012 08:56pm)
You're so funny :rofl:

oh wait?

Kom frisk peterplys
Member
Gold: 7,525.26
Dec 14 2012 01:59pm
Hvorfor er det så populært for folk i 15-18 års alderen at lege børnehave på internettet? Jeg er oprigtigt forundret nogle gange.

Pod_Clan hvis du har nogle problemer og gerne vil have folks vejledning og eller sympati så skulle du måske tænke over hvordan du kommer du fortæller det, fordi som du kan se er der ikke ret mange herinde der tager den slags seriøst. Hvis du derimod gerne vil have negativ opmærksomhed bør du nok fortsætte i dette spor.

Til jer der griner af ham, tag jer nu for pokker lidt sammen. Gu' er det nedern at udstille sig selv for at få opmærksomhed på den måde, men det er sgu da endnu mere lavt at gøre grin af andre på et internetforum. Overvej hvis det var jer selv det gik ud over. (Jeg ved godt at alle herinde er så seje at det ikke kunne ske, men tænk nu hvis det alligevel var jer selv der stod i en lorte-situation).

Og hvorfor er jeg sådan en nedern nar der gider at skrive det her? Fordi jeg er træt af at se på folk der tror de kan være karl-smart på internettet, og jeg tror egentligt dybest set at det er et udtryk for nogle problemer som man selv ligger og tumler med, måske fordi man selv er blevet hakket på i det virkelige liv, og så "giver bolden videre" på nettet. I så fald, rimelig dårlig moral, og måske noget at overveje at holde op med.

Og i kan eventuelt flame mig i stedet for Pod_clan hvis det er, jeg kan ta' det :)
Member
Gold: 51.50
Warn: 30%
Dec 14 2012 02:01pm
Quote (Whyred @ Dec 14 2012 08:59pm)
Hvorfor er det så populært for folk i 15-18 års alderen at lege børnehave på internettet? Jeg er oprigtigt forundret nogle gange.

Pod_Clan hvis du har nogle problemer og gerne vil have folks vejledning og eller sympati så skulle du måske tænke over hvordan du kommer du fortæller det, fordi som du kan se er der ikke ret mange herinde der tager den slags seriøst. Hvis du derimod gerne vil have negativ opmærksomhed bør du nok fortsætte i dette spor.

Til jer der griner af ham, tag jer nu for pokker lidt sammen. Gu' er det nedern at udstille sig selv for at få opmærksomhed på den måde, men det er sgu da endnu mere lavt at gøre grin af andre på et internetforum. Overvej hvis det var jer selv det gik ud over. (Jeg ved godt at alle herinde er så seje at det ikke kunne ske, men tænk nu hvis det alligevel var jer selv der stod i en lorte-situation).

Og hvorfor er jeg sådan en nedern nar der gider at skrive det her? Fordi jeg er træt af at se på folk der tror de kan være karl-smart på internettet, og jeg tror egentligt dybest set at det er et udtryk for nogle problemer som man selv ligger og tumler med, måske fordi man selv er blevet hakket på i det virkelige liv, og så "giver bolden videre" på nettet. I så fald, rimelig dårlig moral, og måske noget at overveje at holde op med.

Og i kan eventuelt flame mig i stedet for Pod_clan hvis det er, jeg kan ta' det :)

+1 :)
Member
Dec 14 2012 02:03pm
Quote (Whyred @ Dec 14 2012 08:59pm)

eneste grund til jeg driller ham er... som jeg tidligere sagde.. han har formuleret sig helt forkert. og det virker som om han bare vil ha opmærksomhed?

Jeg er altid karl smart.. om det er på et forum eller irl.. Behøver ikk være falsk ;)
Member
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Dec 14 2012 02:15pm
Quote (CatGoesBoom @ 14 Dec 2012 22:03)
eneste grund til jeg driller ham er... som jeg tidligere sagde.. han har formuleret sig helt forkert. og det virker som om han bare vil ha opmærksomhed?

Jeg er altid karl smart.. om det er på et forum eller irl.. Behøver ikk være falsk ;)

HVOR SKAL VI SLÅS
Member
Dec 14 2012 02:16pm
Quote (Hore_to_the_t @ Dec 14 2012 09:15pm)
HVOR SKAL VI SLÅS

Looool..

Du kan jo starte med at komme til aabenraa. så give et kald der efter?
Member
Gold: 2,417,629.50
Dec 14 2012 02:18pm
Quote (CatGoesBoom @ 14 Dec 2012 21:16)
Looool..

Du kan jo starte med at komme til aabenraa. så give et kald der efter?

Hvad hvis du ikke tager telefonen? Så ville det have været et spild at tage hele vejen.
Member
Gold: 20,797.00
Dec 14 2012 02:20pm
Quote (Hore_to_the_t @ Dec 14 2012 09:15pm)
HVOR SKAL VI SLÅS

er det med eller uden regler ?

:love: :santa:
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll