Hvorfor er det så populært for folk i 15-18 års alderen at lege børnehave på internettet? Jeg er oprigtigt forundret nogle gange.
Pod_Clan hvis du har nogle problemer og gerne vil have folks vejledning og eller sympati så skulle du måske tænke over hvordan du kommer du fortæller det, fordi som du kan se er der ikke ret mange herinde der tager den slags seriøst. Hvis du derimod gerne vil have negativ opmærksomhed bør du nok fortsætte i dette spor.
Til jer der griner af ham, tag jer nu for pokker lidt sammen. Gu' er det nedern at udstille sig selv for at få opmærksomhed på den måde, men det er sgu da endnu mere lavt at gøre grin af andre på et internetforum. Overvej hvis det var jer selv det gik ud over. (Jeg ved godt at alle herinde er så seje at det ikke kunne ske, men tænk nu hvis det alligevel var jer selv der stod i en lorte-situation).
Og hvorfor er jeg sådan en nedern nar der gider at skrive det her? Fordi jeg er træt af at se på folk der tror de kan være karl-smart på internettet, og jeg tror egentligt dybest set at det er et udtryk for nogle problemer som man selv ligger og tumler med, måske fordi man selv er blevet hakket på i det virkelige liv, og så "giver bolden videre" på nettet. I så fald, rimelig dårlig moral, og måske noget at overveje at holde op med.
Og i kan eventuelt flame mig i stedet for Pod_clan hvis det er, jeg kan ta' det