d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hjælp Til Træning > Ang Kosttilskud
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 253,169.00
Dec 22 2012 05:38am
Quote (Stroph @ 22 Dec 2012 12:15)
Ville være nice hvis du læste begge indlæg hvor der blandt andet står; "Lidt svært at vejlede dig i hvad du skal indtage når man ikke ved hvad slags figur du streber efter" .. Det er klart at visse folk fortsat vil bruge proteinpulver samt weightgainer mens de cutter.. Men det er en helt anden vægtklasse vi snakker om, og det er en helt anden form for cutting.. Hvis man vil være trimmet og ikke bare "stor" så er diverse supplementer overflødige i fasen hvor man cutter..

Personligt stræber jeg efter ekstremt markerede muskler samt tydelige blodårer .. Dvs. supplementer for mit vedkommende er no go, for det kan simpelthen ikke lade sig gøre hvis du oveni har en regelmæssig og sund kost der matcher din træning.. Deraf kommer navnet "supplement" -.- ..

Fordi du mener noget er "fucked up" betyder det ikke at det er sådan verden hænger sammen.. Jeg tænker jo også om 150kg tunge muskeltyre at de måske burde slappe af, men jeg belærer dem omvendt ikke omkring hverken deres måde at træne, eller se ud på..

Og mht. Kreatin har visse folk ret. Ja det samler væske, men det har også en ydelses-effekt samt en enorm stor placebo-effekt som booster min træning så det benefitter mere end det gør skade

Hvis du cutter med 1000 calc om dagen er du enten ekstremt lille eller også vil du smide en del muskelmasse i din cut. Derfor synes jeg det er fucked up, men helt enig man må da synes hvad man vil.
Member
Gold: 153,255.00
Dec 22 2012 08:47am
Quote (Monze @ Dec 22 2012 11:38am)
Hvis du cutter med 1000 calc om dagen er du enten ekstremt lille eller også vil du smide en del muskelmasse i din cut. Derfor synes jeg det er fucked up, men helt enig man må da synes hvad man vil.

Du har ikke hørt mig sige noget om 1000 calc.. Det var såmænd dig der kom med det vidunderlige input.. Forstår ikke hvorfor du stiller det op som et "enten eller" perspektiv..
Member
Gold: 253,169.00
Dec 22 2012 08:57am
Quote (Stroph @ 22 Dec 2012 15:47)
Du har ikke hørt mig sige noget om 1000 calc.. Det var såmænd dig der kom med det vidunderlige input.. Forstår ikke hvorfor du stiller det op som et "enten eller" perspektiv..

Min pointe er at hvis du har et ligevægts indtag på 2500 og cutter ned til 2000 så vil jeg stadig bruge proteinpulver til at ramme mine macroer. Det er et supplement så det bruges til at fylde det op som man ikke får fra alm. kost. Jeg synes det er svært at ramme det rigtige indtag ved alm. kost især hvis jeg cutter så derfor vil jeg altid tage det.

Selv om man cutter er proteiner en vigtig del af kosten, MEN cutter du ned til 1000 calc om dagen kan vel et eller andet sted gøre ligemeget da du vil smide muskler væk alligevel.

Hvorfor er du så aggresiv i dit forsvar? "Dig der kom med det vidunderlige input..." føler du at jeg angriber dig? :huh:

This post was edited by Monze on Dec 22 2012 09:01am
Member
Gold: 7.00
Dec 25 2012 03:58pm
køb fra getbig eller fitnesnord
Member
Gold: 0.00
Dec 26 2012 10:56am
Jeg kører protein pulver fra bodylab, det smager fint og har massere af protein pr. 100g.
- Ps prøv Hyper FX fra BSN. Jeg har kørt med det et par gange nu, tag en måned med og en måneds pause... jeg er steget enormt meget i både styrke og har fået 4 kg masse på siden september. (Lean bulking)
Member
Gold: 2,589.10
Dec 27 2012 09:19am
Quote (foxxen @ Dec 26 2012 05:56pm)
Jeg kører protein pulver fra bodylab, det smager fint og har massere af protein pr. 100g.
- Ps prøv Hyper FX fra BSN. Jeg har kørt med det et par gange nu, tag en måned med og en måneds pause... jeg er steget enormt meget i både styrke og har fået 4 kg masse på siden september. (Lean bulking)

synes deres hyper FX er noget overreklameret lort, har selv brugt det, synes personligt no x-plode er 100 gange bedre, det og MP assault eller neutrex Hermo-rage :) synes heller ikke ren koffeinpiller, feks 300mg virker på mig.. måske jeg bare er blevet immun overfor det...
Member
Gold: 0.00
Dec 27 2012 01:33pm
Quote (Marquina @ 27 Dec 2012 16:19)
synes deres hyper FX er noget overreklameret lort, har selv brugt det, synes personligt no x-plode er 100 gange bedre, det og MP assault eller neutrex Hermo-rage :) synes heller ikke ren koffeinpiller, feks 300mg virker på mig.. måske jeg bare er blevet immun overfor det...

No x-plode føler jeg giver energi ja, men det giver ikke mig den samme fokus og lyst til at give den gas i centeret som hyper. Men det virker vel forskelligt på os alle sammen :)
Member
Gold: 2,589.10
Dec 28 2012 05:48am
Quote (foxxen @ Dec 27 2012 08:33pm)
No x-plode føler jeg giver energi ja, men det giver ikke mig den samme fokus og lyst til at give den gas i centeret som hyper. Men det virker vel forskelligt på os alle sammen :)

Ja det er det vel, havde kørt pw i næsten 1år i træk og kunne ikke mærke noget på jack3d (den gamle) hyper, ronnie coleman myo blyz, og superpumå, MP assault virkede lidt, ellers kun xplode og så hermorage, men den var for vild, 100% koncentration og uendelig energi, kunne aldrig sove altid lysvågen ^^
Member
Gold: 4,234.00
Jan 1 2013 03:27pm
Quote (Stroph @ Dec 22 2012 11:15am)
Ville være nice hvis du læste begge indlæg hvor der blandt andet står; "Lidt svært at vejlede dig i hvad du skal indtage når man ikke ved hvad slags figur du streber efter" .. Det er klart at visse folk fortsat vil bruge proteinpulver samt weightgainer mens de cutter.. Men det er en helt anden vægtklasse vi snakker om, og det er en helt anden form for cutting.. Hvis man vil være trimmet og ikke bare "stor" så er diverse supplementer overflødige i fasen hvor man cutter..

Personligt stræber jeg efter ekstremt markerede muskler samt tydelige blodårer .. Dvs. supplementer for mit vedkommende er no go, for det kan simpelthen ikke lade sig gøre hvis du oveni har en regelmæssig og sund kost der matcher din træning.. Deraf kommer navnet "supplement" -.- ..

Fordi du mener noget er "fucked up" betyder det ikke at det er sådan verden hænger sammen.. Jeg tænker jo også om 150kg tunge muskeltyre at de måske burde slappe af, men jeg belærer dem omvendt ikke omkring hverken deres måde at træne, eller se ud på..

Og mht. Kreatin har visse folk ret. Ja det samler væske, men det har også en ydelses-effekt samt en enorm stor placebo-effekt som booster min træning så det benefitter mere end det gør skade

Så at Monze allerede havde pointeret det jeg ville sige.

Og det at være fitnessinstruktør betyder ikke at man har større viden på nogen måde på dette punkt.
Member
Gold: 2.00
Jan 20 2013 06:09am
jeg sidder som sagt, og skal til at købe det hele nu, og derfor regner jeg med, at jeg vil købe nutramino kreatin, nutramino proteinpulver ELLER det her http://www.fitnessnord.com/optimum-nutrition-100-whey-2-3-kg.html
udover det, så vil jeg også købe dymatize BCAA

nogen der kan give nogle feedbacks på mine overvejelser her? om jeg evt. skal købe noget mere.
Go Back To Dansk Topic List
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll