d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Juleøl
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 7.00
Dec 6 2012 09:11am
Quote (MischaDK @ Dec 4 2012 09:26pm)
.... hæld du bare en halv flaske rent whisky ned på 1 times tid så hygger jeg mig med god smag og gør det samme :)

vil du også hellere have cigar end cigaret ? :P

altså du smadre smagen af whiskyen vis du blander dem op med noget og det vil alle whisky kender/drikker os fortælle
de svare til at du er 15 år men kan ikke tåle lidt cult shaker så hælder noget rød sodavand i for at gør den blødre i smagen
og det du siger med at hælde en whisky ned på en halv time... ? noget pis at sige da der er ingen der bælder whisky i sig
da den skal nydes kan godt forstå du blander cola i en whisky fra aldi af men går du ikke og smager nogen rigtig whisky's
så vil du kunne li det

Quote (Markos. @ Dec 5 2012 08:31pm)
Godt at høre jeg har en fælles fan af Den Tatoverede Enke! :thumbsup: Plejer ofte at starte en bytur der.. Gode øl med masser af procenter ligger en skøn bund :)

altså det jo ikke ligefrem det mest billigste sted at start med :D men er man ude i byen for at smage forskellig øl så er der
kun en løsning Den Tatoverede Enke :D
Retired Moderator
Gold: 146,870.00
Trader: Trusted
Dec 6 2012 09:39am
Quote (DeaThDeaLeRs @ 6 Dec 2012 16:11)
altså det jo ikke ligefrem det mest billigste sted at start med :D men er man ude i byen for at smage forskellig øl så er der
Hehe :) Nu er det heller ikke fordi at vi kaster dem i hovedet. Det bliver nok til to styks dernede og så ellers videre.

Det er jo øl man nyder, så sådan to øl kan sagtens holde til en længere samtale. God måde at få langt en plan for aftenens forløb.
Member
Gold: 566.50
Dec 6 2012 11:37am
100% bare en dejlig kold tuborg!
Member
Gold: 51.50
Warn: 30%
Dec 7 2012 01:32pm
Quote (DeaThDeaLeRs @ Dec 6 2012 04:11pm)
altså du smadre smagen af whiskyen vis du blander dem op med noget og det vil alle whisky kender/drikker os fortælle
de svare til at du er 15 år men kan ikke tåle lidt cult shaker så hælder noget rød sodavand i for at gør den blødre i smagen
og det du siger med at hælde en whisky ned på en halv time... ? noget pis at sige da der er ingen der bælder whisky i sig
da den skal nydes kan godt forstå du blander cola i en whisky fra aldi af men går du ikke og smager nogen rigtig whisky's
så vil du kunne li det

ok seje så dvs jeg det er lorte whiskey jeg har samgt ?

har smagt noget der var 30år gammelt og det smagte af papvin... men ok hvilken whiskey smager godt rent så ? for så prøver jeg og købe en og den skal ikke koste 3k for en flaske....

for jeg kan BEDST li den med COLA lige meget hvor god den whiskey er basta

og du kan bare fortsætte med og blande din cult op :) det smager af pis lige meget hva du gør ved dem
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Dec 7 2012 03:08pm
Quote (MischaDK @ 7 Dec 2012 20:32)
ok seje så dvs jeg det er lorte whiskey jeg har samgt ?

har smagt noget der var 30år gammelt og det smagte af papvin... men ok hvilken whiskey smager godt rent så ? for så prøver jeg og købe en og den skal ikke koste 3k for en flaske....

for jeg kan BEDST li den med COLA lige meget hvor god den whiskey er basta

og du kan bare fortsætte med og blande din cult op :) det smager af pis lige meget hva du gør ved dem

Tjo du går ikke galt i byen med en Jack daniels eller Jamesons :)
Member
Gold: 20,797.00
Dec 8 2012 07:49am
Quote (Markos. @ Dec 3 2012 05:11pm)
Smut på "Den Tatoverede Enke" (Hvis du bor nær København) og få en Corsendonk juleøl. Kan love at du ikke vil fortryde det! :) Det stads de service på diskoteker osv. er noget værre sprøjt.

Man går sjældent galt i byen med en belgisk øl :) har smagt den nogle gange

Edit :

:love: :santa:

This post was edited by EnTeK on Dec 8 2012 08:06am
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll