Quote (Krisnord @ Oct 14 2012 12:45am)
Hey folkens.
Jeg går i 10 klasse på en efterskole, og der bliver holdt den første ''elevfest'' i år.
Hvad tager man på, når nu det er første fest?
Jeg tænkte lidt på nogle pæne cowboy bukser og en skjorte.
Hvad synes i ?

Jeans er en sikker vinder, kombiner det med;
1. Skjorte
2. Skjorte med cardigan
3. Åben skjorte med t-shirt - Smart hvis man er et crowded sted eller der generelt bare er varmt, så undgår man en synlig græker.

Kan både være en klar t-shirt eller med lidt mønster/tekst w/e, men det kommer an på skjorten imo.
4. Pullover sweater med skjorte - Men holder nok ikke helt til 10 klasse segment imo. (no offence ofc)

5. Skjorte med blazer - Samme som overstående imo !
6. T-shirt med blazer - Samme som overstående imo !
7. T-shirt - T-shirt i dit tilfælde ville nok blive lidt kedeligt imo da alle på efterskolen nok har set dig i alle dine t-shirts til dagligt?? Men hvis du nu har en ny eller noget så kan det vel fungerer

8. T-shirt med cardigan
Kombiner også gerne med diverse accessories;
1. Armbånd
2. Ur
3. Halskæde
I starten kan det godt være du føler det er lidt fjollet at gå med accessories, sådan havde jeg det i hvert fald, men chicks dig it! Der findes utallige forskellige slags armbånd, ure og halskæder så find noget der passer til dig og din stil!

God mulighed for at skille sig ud fra mængden, derudover kan det spice selv et "kedeligt" look up som fx klar t-shirt med jeans og istedet skabe et stilrent look

Håber det kunne hjælpe lidt!