Quote (eLmasten @ 10 Aug 2012 17:02)
det kan man da... når du "dræber" folk i gw2, kommer de i et "downstate" hvor du så kan gå tæt på og trykke "f" for finish move, lidt ligesom i mortal combat.. men gør du ikke det, kan personen måske nå at komme op på benene igen og kæmpe videre.. så må du jo bare finish ham..
I pvp er alle ligestillet... men ikke i PVE .. der skal man grinde der op af... og de items du så finder i PVE kan du bruge som "skins" i pvp, så du kan se badass ud

Forstår bare ikke det med lvl 30 account, det virker bare nederen at en som har grindet levels skal have en fordel over en som ikke har... hvorfor dog det??
sådan er det jo ikke i andre moba spil, endten er du god.. ellers er du noob... that's life.. hader det med levels.
forstår godt man kan deny creeps ved at haras på folk når creep fx har 15% hp tilbage, så de ikke får last hittet.. men alligevel..
+ det med 2 spells man skal vælge inden kampen starter.. dafuq.. underligt underligt..
det eneste som jeg kunne lide ved LoL var de der buske.
husk på at som lvl 0-20+ er du mod nogle i samme lvl
lvl 30 er mod lvl 30

Quote (Sweek1e @ 10 Aug 2012 17:11)
:-((
kan godt lide at farme, og dermed opnå gode ting, spells, osvosv, men jeg synes bare d3 er VIRKELIG dødt lige pt :-(
kan du også sagtens, i PvE skal du unlock nye skills, og lave skill challenges så du har råd til at unlocke nye, du skal skaffe nyt gear og våben, du har masser af ting du kan farme

men i PvP, er alle lige stillet, netop fordi de fokusere på eSport så PvP'rs ikke er tvunget til at grind PvE content og så det er skills der afgør det.
Quote (Monze @ 10 Aug 2012 17:47)
Der synes jeg så de taber den lidt. Det er på en eller anden måde ok at man tester skills mod skills men netop det der var pisse fedt i diablo var jo at man kunne finde en item der var det bedre end modstanderens. Personligt var der ikke noget mere kedeligt end standard setup mod standard setup IMO..
du skal tænke på at du kan weapon swap midt i kampen, hvilket giver adgang til 5 nye weapon skills
du har 80 trait points, som fungere lidt som et talant tree i WoW, bare bedre.
du har begrænset adgang til dine skills, ligesom i Diablo 3, så du har ikke 40 skills at have styr på, du skal lave det perfekte build du syntes fungere
This post was edited by LazyDazy on Aug 10 2012 11:18am