d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo3 Eller Gw2?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 33,314.00
Aug 10 2012 06:26am
Quote (LazyDazy @ 10 Aug 2012 10:30)
words of wisdom :D
du burde give LoL en fair chance!
community er spillet også godt, syntes ikke der er andet end små børn og flamers i dota/hon

Nu ikke for at disse lol dat det er det moba spil jeg holder mig til, men syntes da også kun der er flamers og whines i det spil
Member
Gold: 578.20
Aug 10 2012 07:22am
Quote (Slave @ 10 Aug 2012 13:23)
Nej det er jo det jeg skiver man ikke kan, lige meget hvor go man er kan man ikke vinde 2v1 pga de extra abilitys man for når men i andre spil havde været døde

du kan sagtens tage folk 2v1, prøv spillet først ;)

http://www.youtube.com/watch?v=FQfGmYWjuS0

ved ikke hvor mange kampe der er hvor han er i undertal, men han kan sagtens stomp noobs
Member
Gold: 253,169.00
Aug 10 2012 09:46am
Kan man ikke få sindsyge items og så pwne dem der har dårligere items? Får alle virkelig de samme items så det kun handler om skills? :S
Member
Gold: 20.00
Aug 10 2012 10:02am
Quote (Slave @ Aug 10 2012 01:23pm)
Nej det er jo det jeg skiver man ikke kan, lige meget hvor go man er kan man ikke vinde 2v1 pga de extra abilitys man for når men i andre spil havde været døde

det kan man da... når du "dræber" folk i gw2, kommer de i et "downstate" hvor du så kan gå tæt på og trykke "f" for finish move, lidt ligesom i mortal combat.. men gør du ikke det, kan personen måske nå at komme op på benene igen og kæmpe videre.. så må du jo bare finish ham..

Quote (Monze @ Aug 10 2012 04:46pm)
Kan man ikke få sindsyge items og så pwne dem der har dårligere items? Får alle virkelig de samme items så det kun handler om skills? :S

I pvp er alle ligestillet... men ikke i PVE .. der skal man grinde der op af... og de items du så finder i PVE kan du bruge som "skins" i pvp, så du kan se badass ud :)

Quote (JVL @ Aug 10 2012 09:39am)
Har du spillet high ranked? I så fald kan du ikke udtale dig om LoL, og slet ikke hvis du ikke har haft lvl 30 account.

Du kan deny creeps ved at dominere lane, men det har både fordele og ulemper.

Forstår bare ikke det med lvl 30 account, det virker bare nederen at en som har grindet levels skal have en fordel over en som ikke har... hvorfor dog det??
sådan er det jo ikke i andre moba spil, endten er du god.. ellers er du noob... that's life.. hader det med levels.

forstår godt man kan deny creeps ved at haras på folk når creep fx har 15% hp tilbage, så de ikke får last hittet.. men alligevel..

+ det med 2 spells man skal vælge inden kampen starter.. dafuq.. underligt underligt..

det eneste som jeg kunne lide ved LoL var de der buske.

Member
Gold: 2.00
Aug 10 2012 10:11am
Quote (Monze @ Aug 10 2012 03:46pm)

:-((
kan godt lide at farme, og dermed opnå gode ting, spells, osvosv, men jeg synes bare d3 er VIRKELIG dødt lige pt :-(
Member
Aug 10 2012 10:47am
Quote (eLmasten @ 10 Aug 2012 18:02)
det kan man da... når du "dræber" folk i gw2, kommer de i et "downstate" hvor du så kan gå tæt på og trykke "f" for finish move, lidt ligesom i mortal combat.. men gør du ikke det, kan personen måske nå at komme op på benene igen og kæmpe videre.. så må du jo bare finish ham..

I pvp er alle ligestillet... men ikke i PVE .. der skal man grinde  der op af... og de items du så finder i PVE kan du bruge som "skins" i pvp, så du kan se badass ud :)

Forstår bare ikke det med lvl 30 account, det virker bare nederen at en som har grindet levels skal have en fordel over en som ikke har... hvorfor dog det??
sådan er det jo ikke i andre moba spil, endten er du god.. ellers er du noob... that's life.. hader det med levels.

forstår godt man kan deny creeps ved at haras på folk når creep fx har 15% hp tilbage, så de ikke får last hittet.. men alligevel..

+ det med 2 spells man skal vælge inden kampen starter.. dafuq.. underligt underligt..

Der synes jeg så de taber den lidt. Det er på en eller anden måde ok at man tester skills mod skills men netop det der var pisse fedt i diablo var jo at man kunne finde en item der var det bedre end modstanderens. Personligt var der ikke noget mere kedeligt end standard setup mod standard setup IMO..
Member
Gold: 20.00
Aug 10 2012 10:59am
Quote (Monze @ Aug 10 2012 05:47pm)
Der synes jeg så de taber den lidt. Det er på en eller anden måde ok at man tester skills mod skills men netop det der var pisse fedt i diablo var jo at man kunne finde en item der var det bedre end modstanderens. Personligt var der ikke noget mere kedeligt end standard setup mod standard setup IMO..

tjaaa - men det bare trist hvis man ikke lige har 8 timer hver dag til at farme pve gear i, men kun få timer, at man så skal tabe i pvp pga den anden har farmet meget men ikke er bedre.

Jeg har tabt rigtig mange Arena kampe i WoW hvor jeg fx. møder PVE folk som spiller pvp og har Legendary items som de har farmet i pve - og de vil bare smadre en fuldstændigt..
selvom man tydeligt kan se de ingen pvp skills har, de har bare tunnel vision og trykker 11 1111111111 .. lidt trist.
Member
Aug 10 2012 11:13am
Quote (eLmasten @ 10 Aug 2012 17:02)

I pvp er alle ligestillet... men ikke i PVE .. der skal man grinde  der op af... og de items du så finder i PVE kan du bruge som "skins" i pvp, så du kan se badass ud :)

husk på at som lvl 0-20+ er du mod nogle i samme lvl
lvl 30 er mod lvl 30 :)

Quote (Sweek1e @ 10 Aug 2012 17:11)
:-((
kan godt lide at farme, og dermed opnå gode ting, spells, osvosv, men jeg synes bare d3 er VIRKELIG dødt lige pt :-(

kan du også sagtens, i PvE skal du unlock nye skills, og lave skill challenges så du har råd til at unlocke nye, du skal skaffe nyt gear og våben, du har masser af ting du kan farme :)
men i PvP, er alle lige stillet, netop fordi de fokusere på eSport så PvP'rs ikke er tvunget til at grind PvE content og så det er skills der afgør det.

Quote (Monze @ 10 Aug 2012 17:47)

du skal tænke på at du kan weapon swap midt i kampen, hvilket giver adgang til 5 nye weapon skills
du har 80 trait points, som fungere lidt som et talant tree i WoW, bare bedre.
du har begrænset adgang til dine skills, ligesom i Diablo 3, så du har ikke 40 skills at have styr på, du skal lave det perfekte build du syntes fungere

This post was edited by LazyDazy on Aug 10 2012 11:18am
Member
Aug 10 2012 11:51am
Quote (eLmasten @ 10 Aug 2012 18:59)
tjaaa - men det bare trist hvis man ikke lige har 8 timer hver dag til at farme pve gear i, men kun få timer, at man så skal tabe i pvp pga den anden har farmet meget men ikke er bedre.

Jeg har tabt rigtig mange Arena kampe i WoW hvor jeg fx. møder PVE folk som spiller pvp og har Legendary items som de har farmet i pve - og de vil bare smadre en fuldstændigt..
selvom man tydeligt kan se de ingen pvp skills har, de har bare tunnel vision og trykker 11 1111111111 .. lidt trist.

Det er vel ikke rigtig anderledes en ham der pvp'er 12 timer dagligt og MEGA prygler en fordi han ikke laver andet en at melde sig på bistandskontoret af og til? Items/skills giver mulighed for en fair kombination imo. Ham med mange skills behøver knap så godt gear som ham der ingen skill har, men omvendt har ham med få skills mulighed for at kompensere på anden vis.
Member
Aug 10 2012 11:56am
Quote (Monze @ 10 Aug 2012 18:51)
Det er vel ikke rigtig anderledes en ham der pvp'er 12 timer dagligt og MEGA prygler en fordi han ikke laver andet en at melde sig på bistandskontoret af og til? Items/skills giver mulighed for en fair kombination imo. Ham med mange skills behøver knap så godt gear som ham der ingen skill har, men omvendt har ham med få skills mulighed for at kompensere på anden vis.

det der høre bare ingen steder henne i et eSport orinteret spil.
Folk som bare vil PvP, skal ikke tvinges ud i noget de ikke synes er sjovt, og skal til at bruge flere timer på nyt armor.

GW2 fokusere mere på udseendet af armoret, og der er da også legendary items du kan anskaffe dig, som laver om på attack animationerne
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll