Quote (PoD_Clan @ Aug 8 2012 08:15pm)
Tror du er den eneste der forstår det princip.
Mange bruger alle sine penge på spillemaskiner og lign.. Det er fuldstændig samme princip Arbejde koster dig også kun "Tid"

Tror nærmere de fleste 'forstår' mit princip

Hvis du sammenligner Forum Golds med ludomani og diverse ting og sager i virkeligheden, så er du godt skraldet i låget

Selvfølgelig koster arbejde tid. Men du får så også penge for det?
- Du får ikke penge ud af dine 150.00 FG, som du har på nuværende tidspunkt

Edit/ ... Dit princip er, at folk bør give deres FG's ud til uvedkommende eller bekendte, i stedet for at bruge dem på Hourly Raffle? - Så vidt jeg ved, så ender de enten tabte eller vundne FG's hos en D2jsp-bruger uanset hvad.
Det var det princip, som jeg ikke forstod fra din side af
This post was edited by nito5240 on Aug 8 2012 02:06pm