d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > 3k Fg Spent På Raffle!! > 604 Nr
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,684
Joined: Dec 19 2007
Gold: 0.00
Aug 8 2012 01:55pm
Quote (PoD_Clan @ Aug 8 2012 08:15pm)
Tror du er den eneste der forstår det princip.
Mange bruger alle sine penge på spillemaskiner og lign.. Det er fuldstændig samme princip Arbejde koster dig også kun "Tid" ;)


Tror nærmere de fleste 'forstår' mit princip ;)

Hvis du sammenligner Forum Golds med ludomani og diverse ting og sager i virkeligheden, så er du godt skraldet i låget ;)

Selvfølgelig koster arbejde tid. Men du får så også penge for det?

- Du får ikke penge ud af dine 150.00 FG, som du har på nuværende tidspunkt ;)

Edit/ ... Dit princip er, at folk bør give deres FG's ud til uvedkommende eller bekendte, i stedet for at bruge dem på Hourly Raffle? - Så vidt jeg ved, så ender de enten tabte eller vundne FG's hos en D2jsp-bruger uanset hvad.

Det var det princip, som jeg ikke forstod fra din side af ;)

This post was edited by nito5240 on Aug 8 2012 02:06pm
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Aug 8 2012 02:06pm
Quote (nito5240 @ Aug 8 2012 08:55pm)
Tror nærmere de fleste 'forstår' mit princip ;)

Hvis du sammenligner Forum Golds med ludomani og diverse ting og sager i virkeligheden, så er du godt skraldet i låget ;)

Selvfølgelig koster arbejde tid. Men du får så også penge for det?

- Du får ikke penge ud af dine 150.00 FG, som du har på nuværende tidspunkt ;)

Edit/ ... Dit princip er, at folk bør give deres FG's ud til uvedkommende eller bekendte, i stedet for at bruge dem på Hourly Raffle? - Så vidt jeg ved, så ender de enten tabte eller vudne FG's hos en D2jsp-bruger uanset hvad.

Det var det princip, som jeg ikke forstod fra din side af ;)


Nu var mit princip også bare at man ligeså godt kunne give dem væk til en masse venner istedet for en anden bruger Som du sikkert ikke engang kender som engang vinder hourly raffle
Member
Posts: 7,684
Joined: Dec 19 2007
Gold: 0.00
Aug 8 2012 02:11pm
Quote (PoD_Clan @ Aug 8 2012 10:06pm)
Nu var mit princip også bare at man ligeså godt kunne give dem væk til en masse venner istedet for en anden bruger Som du sikkert ikke engang kender som engang vinder hourly raffle


Han tager jo én chance?

- Ja, man får intet ud af, at blive ved med at satse det beløb man vinder tilbage.

Men derfor kan han vel godt være bekendt, at tage chancen første gang?

Hvis jeg tabte mange FG's i Hourly Raffle, så ville jeg kun have gode ting tilovers for vinderen.

- Det kaldes vidst også for en god taber ;)
Member
Posts: 3,122
Joined: Feb 4 2006
Gold: 5,460.50
Aug 8 2012 02:11pm
FG kan omregnes direkte til 'rigtige penge'.

Aner ikke hvad 3k FG er værd i øjeblikket, men det er i hvert fald et 3-cifret beløb i DKK der her er blevet skyllet i toilettet.



Member
Posts: 7,684
Joined: Dec 19 2007
Gold: 0.00
Aug 8 2012 02:18pm
Quote (Rune- @ Aug 8 2012 10:11pm)
FG kan omregnes direkte til 'rigtige penge'.

Aner ikke hvad 3k FG er værd i øjeblikket, men det er i hvert fald et 3-cifret beløb i DKK der her er blevet skyllet i toilettet.


Men du får dem jo ikke udbetalt i DKK ;)
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Aug 8 2012 02:34pm
Quote (nito5240 @ 8 Aug 2012 22:18)
Men du får dem jo ikke udbetalt i DKK ;)


Køb d3 item - RMAH - Paypal = profit

3k kunne alligevel købe over 30m
Member
Posts: 9,558
Joined: Sep 1 2008
Gold: 24,670.04
Aug 8 2012 03:21pm
Man kunne også købe andre ting, som stort set er penge. F.eks. Riot Points.
Member
Posts: 7,684
Joined: Dec 19 2007
Gold: 0.00
Aug 8 2012 03:24pm
Quote (Monze @ Aug 8 2012 10:34pm)
Køb d3 item - RMAH - Paypal = profit

3k kunne alligevel købe over 30m


Jeg spiller ikke diablo 3, desværre.

Men jeg kunne godt forstille mig, at man kan udtænke sig en profit.
Member
Posts: 6,362
Joined: Jun 12 2007
Gold: 0.00
Aug 10 2012 04:42am
prøv og hør folkens jeg bruger alle mine fg på raffle for at bruge dem på noget for jeg gider ikke d3 eller d2 eller wow spillet wow i 1 år det er for nemt diablo 2 i 10 år så pænt kedeligt og d3 har blizzard fucked up så hvad skal jeg bruge fg på og vis jeg vinder de 20+k ja så er det en bonus
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,306.16
Aug 10 2012 04:58am
Quote (nito5240 @ Aug 8 2012 09:11pm)
Han tager jo én chance?

- Ja, man får intet ud af, at blive ved med at satse det beløb man vinder tilbage.

Men derfor kan han vel godt være bekendt, at tage chancen første gang?

Hvis jeg tabte mange FG's i Hourly Raffle, så ville jeg kun have gode ting tilovers for vinderen.

- Det kaldes vidst også for en god taber ;)


Hvis du har DF og en sjat fgs, så kan du da vælge at købe IRL items ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll