d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvad Hedder Dette Job? O_o > Hjælp!
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 8 2012 07:06am
Quote (BackInBusiness @ 8 Aug 2012 15:01)
haha overhovedet ikke, men mine venner jeg rejste med fik ikke et lol.. tror det er fordi jeg har meget små øjne ^^ ##white chinese
når jeg er fuld har jeg smallere øjne end de fleste asiater lol


jeg holder stadig fast i at du må være utrolig lækker :)

har du ikke bare burger øjne ?
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll