d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dem Asians > Lol
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Aug 6 2012 04:10am
Quote (eLmasten @ 6 Aug 2012 12:02)
jeg skrev 1.3 mil ... MIL ... ikke MIO

:)


:hug:
Member
Posts: 30,531
Joined: Mar 15 2008
Gold: 771.00
Aug 6 2012 09:32am
Quote (eLmasten @ 6 Aug 2012 11:02)
jeg skrev 1.3 mil ... MIL ... ikke MIO

:)


Mia. er den korrekte forkortelse for milliarder. Mil. kan forstås som millions på engelsk
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Aug 6 2012 09:36am
Quote (HansDenSvans @ 6 Aug 2012 16:32)
Mia. er den korrekte forkortelse for milliarder. Mil. kan forstås som millions på engelsk


indeed, jeg ville forstå 1.3 mil som en længde, men sp aligevel ikke da der jo er snak om et indbygger tal :)

This post was edited by Slave on Aug 6 2012 09:36am
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 6 2012 10:09am
Quote (Slave @ 6 Aug 2012 17:36)
indeed, jeg ville forstå 1.3 mil som en længde, men sp aligevel ikke da der jo er snak om et indbygger tal :)


i kina er der 1.3 millimeter indbyggere
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Aug 6 2012 10:46am
Quote (IAcid @ 6 Aug 2012 17:09)
i kina er der 1.3 millimeter indbyggere


det ville så være mm

med mil mener jeg mil altså den målestok der er 1.6km :)
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 6 2012 10:54am
Quote (Slave @ 6 Aug 2012 18:46)
det ville så være mm

med mil mener jeg mil altså den målestok der er 1.6km :)


nvm

This post was edited by IAcid on Aug 6 2012 10:55am
Member
Posts: 14,470
Joined: Nov 30 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 6 2012 03:24pm
Quote (IAcid @ 6 Aug 2012 18:09)
i kina er der 1.3 millimeter indbyggere


Gal en fail.
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 6 2012 03:49pm
Quote (Hej @ 6 Aug 2012 23:24)
Gal en fail.


wat ?

Member
Posts: 15,807
Joined: Mar 11 2007
Gold: 4,234.00
Aug 6 2012 06:28pm
Quote (Krisnord @ Aug 5 2012 12:05am)
Synes det er sindsygt så gode Asiater er til diverse ting her i verden.
Så faktisk et program om en lille dreng på 6 år, og hvordan hans mor og far havde valgt hvad han skulle blive god til, og hvor meget han skal øve sig på det.
Det er jo sindsygt!


Det er jo vejen frem

Der er en grund til at de er gode, og det er ikke fordi at de har små øjne

Quote (Slave @ Aug 5 2012 03:51pm)
ikke at udnøtte / ødeligge sine børns liv = doevenskab?


At presse sine børn til at gøre deres bedste? Tror du de gør det for at ødelægge deres liv, eller måske fordi at alternativet er at arbejde for det en pakke kiks koster om dagen?

Tror du at hvis børnene bliver OL deltagere og får berømmelse og penge, at deres liv er ødelagt? Ja, det er hårdt. Ja, det kræver dedikation. Men nej, det ødelægger på ingen måde deres liv.

This post was edited by Lot2 on Aug 6 2012 06:37pm
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 6 2012 09:07pm
Quote (Lot2 @ 7 Aug 2012 01:28)
Det er jo vejen frem

Der er en grund til at de er gode, og det er ikke fordi at de har små øjne



At presse sine børn til at gøre deres bedste? Tror du de gør det for at ødelægge deres liv, eller måske fordi at alternativet er at arbejde for det en pakke kiks koster om dagen?

Tror du at hvis børnene bliver OL deltagere og får berømmelse og penge, at deres liv er ødelagt? Ja, det er hårdt. Ja, det kræver dedikation. Men nej, det ødelægger på ingen måde deres liv.


Har jeg nogensinde sagt det var pga. De havde små øjne? :huh:
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll