Quote (Krisnord @ Aug 5 2012 12:05am)
Synes det er sindsygt så gode Asiater er til diverse ting her i verden.
Så faktisk et program om en lille dreng på 6 år, og hvordan hans mor og far havde valgt hvad han skulle blive god til, og hvor meget han skal øve sig på det.
Det er jo sindsygt!
Det er jo vejen frem
Der er en grund til at de er gode, og det er ikke fordi at de har små øjne
Quote (Slave @ Aug 5 2012 03:51pm)
ikke at udnøtte / ødeligge sine børns liv = doevenskab?
At presse sine børn til at gøre deres bedste? Tror du de gør det for at ødelægge deres liv, eller måske fordi at alternativet er at arbejde for det en pakke kiks koster om dagen?
Tror du at hvis børnene bliver OL deltagere og får berømmelse og penge, at deres liv er ødelagt? Ja, det er hårdt. Ja, det kræver dedikation. Men nej, det ødelægger på ingen måde deres liv.
This post was edited by Lot2 on Aug 6 2012 06:37pm