d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Træning > Gid Lyd ^^
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Aug 4 2012 10:45am
Quote (Krisnord @ 4 Aug 2012 18:41)
http://images.cheezburger.com/completestore/2011/8/13/d9419686-6023-4cec-816a-6fda31af7321.jpg


hvad fanden er der galt med jer?
i kaster jo "troll" begrebet over alt hvad i kan?
jeg pointere jo bare at fyren sagde noget dumt.

Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 4 2012 10:47am
Quote (LOLouis @ 4 Aug 2012 17:33)
fordi du forbrænder super meget når du køre ned af bakke...


Kender du noget der hedder teknik? Det skal du bruge for at køre mountainbike... ved godt du ikke forbrænder noget, men når det går op går det også altid ned af. Gå op på toppen af et bjerg, hvordan har du tænkt dig at komme ned igen? du kan ikke bruge andet end din krop, tænk lidt over den. :P

Quote (Krisnord @ 4 Aug 2012 17:41)


+1 bro! ^^
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 4 2012 12:30pm
Quote (LOLouis @ 4 Aug 2012 17:45)
hvad fanden er der galt med jer?
i kaster jo "troll" begrebet over alt hvad i kan?
jeg pointere jo bare at fyren sagde noget dumt.


Så sig det på en anden måde.
Den måde du formulerede det på, lød som om du trollede.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Aug 4 2012 04:57pm


Member
Posts: 4,390
Joined: Jun 3 2011
Gold: 3,346.50
Aug 4 2012 05:29pm
Søg lidt på google, og evt BB's forum. Du kan finde stort set alle stillede spørgsmål, mht. til kost, trænning og programmer.
Member
Posts: 5,344
Joined: Jun 12 2010
Gold: 749.00
Aug 4 2012 05:58pm
Quote (Done @ Aug 4 2012 06:47pm)
Kender du noget der hedder teknik? Det skal du bruge for at køre mountainbike... ved godt du ikke forbrænder noget, men når det går op går det også altid ned af. Gå op på toppen af et bjerg, hvordan har du tænkt dig at komme ned igen? du kan ikke bruge andet end din krop, tænk lidt over den. :P



+1 bro! ^^


Quote (Krisnord @ Aug 4 2012 08:30pm)
Så sig det på en anden måde.
Den måde du formulerede det på, lød som om du trollede.


hvor gamle er i to?
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 4 2012 06:02pm
Quote (JVL @ 4 Aug 2012 23:57)
http://www.youtube.com/watch?v=8tMxoSLWUfk


Wtf :D

Quote (Historyx @ 5 Aug 2012 00:58)
hvor gamle er i to?


Jeg er 16, og så vidt jeg ved er han 17.
Hvad er problemet da, din gamle modne mand?

This post was edited by Krisnord on Aug 4 2012 06:02pm
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 5 2012 12:42am
Quote (Historyx @ 5 Aug 2012 00:58)
hvor gamle er i to?


Og det spørger du om? haha, i must ROFL!
Som krisnord siger, så er jeg 17.
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 5 2012 04:08am
Quote (Krisnord @ 5 Aug 2012 02:02)
Wtf :D



Jeg er 16, og så vidt jeg ved er han 17.
Hvad er problemet da, din gamle modne mand?


Quote (Done @ 5 Aug 2012 08:42)
Og det spørger du om? haha, i must ROFL!
Som krisnord siger, så er jeg 17.


B)

i er syge nok G's
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 5 2012 04:35am
Quote (IAcid @ 5 Aug 2012 11:08)
B)

i er syge nok G's


Wow we got a bad ass over here... Hvordan bliver man så bad ass som jer trolls? pls tell me :P
Go Back To Dansk Topic List
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll