Quote (LOLouis @ 4 Aug 2012 17:33)
fordi du forbrænder super meget når du køre ned af bakke...
Kender du noget der hedder teknik? Det skal du bruge for at køre mountainbike... ved godt du ikke forbrænder noget, men når det går op går det også altid ned af. Gå op på toppen af et bjerg, hvordan har du tænkt dig at komme ned igen? du kan ikke bruge andet end din krop, tænk lidt over den.

Quote (Krisnord @ 4 Aug 2012 17:41)
+1 bro! ^^