Quote (Sunline @ Aug 3 2012 05:36am)
Kommer an på din højde, vægt, alder, køn og aktivitetsniveau. Google 'BMR calculator' og find ud af hvad du har brug for hvis du ligger i sengen hele dagen og ikke laver en skid

Læs det her:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=61584284&f=60Nemt og overskueligt

Bolded er pjat, spis så mange gange du har lyst til. Jeg er personligt fan af 2-3 store måltider om dagen, frem for +6 mini meals.
Det er ikke et spørgsmål om hvad du synes er pjat, det er et spørgsmål om at når man spiser små måltider regelmæssigt lagre kroppen ikke så store mængder. Det fungerer præcist som ethvert andet pattedyr, hvis man ikke spiser så ofte bliver man nød til at danne større fedtdepoter.
Quote (Krisnord @ Aug 3 2012 05:49pm)
kan ikke rigtig lide dressing.
men elsker salat med massere af forskellige grønsager osv

men jeg har ikke tænkt mig at spille mindre pc, vil bare quitte det usunde

Du behøver på ingen måde at nøjes med salat som nogen folk insinuere, så længe du bare spiser med måde og træner.
Som sagt, snak med din mor om hun ikke kan lave sundere mad, evt. i mindre portioner. Hvis du tæller dine kalorier vil du blive overrasket over hvor lidt der er i din mors mad, i forhold til cola, slik og chips.
BTW. Når der står eks. 15% of daily consumption på chips, så er det pr. portion, hvilket vil sige at en pose chips f.eks vil være 75% af daglig kost.
This post was edited by Lot2 on Aug 3 2012 11:54am