Til alle jer der har skrevet konveter og givet +1 for den osv. dette er ikke en debat om religionen men et spørgsmål om, hvordan jeg får noget ud af træningen nu hvor jeg holder ramadanen.
Alle mennesker har ret til at vælge deres trosvej, jeg har valgt min. Ramadanen går ud på, at faste så man får et reelt indblik i, hvordan de fattige har det. jeg så også en kommentar hvor, en sagde at verden burde gøre noget ved denne religion? Jeg studere islam og er mere end villig til at tage den diskussion op i et andet forum. I koranen står intet ondt om mennesker, tværtimod. Da der så er nogle mennesker som misbruger dette ved fx at føre krig i Islams navn har det ikke noget med Islam at gøre men derimod noget at gøre med at nogle kujoner forsvare deres handlinger ved at gøre det i "Islams" navn. Og lad mig derefter minde jer om at der er sorte får i alle religioner.
Hvis en af jer kan give mig et eksempel på hvor i Koranen der står at det er tilladt at dræbe eller udøve vold imod et andet menneske er jeg villig til at tage mine ord i mig igen.
Men somsagt skal det ikke være en religionsdebat. Var egentlig interreseret i om det var muligt at træne under ramadanen eller om man skulle hvile i denne måned. Håber inderligt, at religionsdiskussionen stopper nu