Tak for svaret kammerat

Og ja, jeg har hørt rigtig meget godt om dem, og skal helt klart se dem på et tidspunkt.
Hvis jeg skal være ærlig, er jeg bare mest til så noget som undisputed 1, 2 og 3.
Ikke for at være racist på nogen måde, men synes ikke asiatiske fighting movies er særlig gode, men har dog set fearless, danny the dog osv.
Og de var gode

men synes så nogle som NBD, Undisputed og In hell er fede, især pga. Det sker i fængeslet osv.

tjaa i NBD osv er det ofte folk som ikke KAN kampsport hvor at i asiatiske film KAN de ren faktisk meget af det de laver