d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Get Over Why Im Locked > Topic Says All
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,470
Joined: Nov 30 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 13 2012 09:11am
Quote (Done @ 13 Jul 2012 17:03)
Tak til dem som tror bare en smule på mig...
Men guys rly jer som bare sidder og siger alt muligt pis med "Multi spotted" og "Scammer" osv... Get over it...
Det er hvad jsp går og tror at jeg er multi, men som det ser ud så har EwA og jeg forskillige milestones osv, og forskellig fødselsdag, det eneste vi har tilfelles er fælles m8's.

Hvis jeg nogen sinde skulle komme til at truste en her inde, så ville det nok blive den person som jeg eller jer andre har mest respekt for... Også er der jer "drama queens" som altid er der når der sker noget, jer har jeg virkelig ingen respekt for... I opføre jeg som et par børnehave
klasse børn. kom videre i livet guys. :)

Regards
~ Done


Du skylder mig stadig 500fgs da du scammede mig i 2009 i september. Host op! Du er på min liste i min profil.
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 13 2012 09:15am
Quote (Hej @ 13 Jul 2012 16:11)
Du skylder mig stadig 500fgs da du scammede mig i 2009 i september. Host op! Du er på min liste i min profil.


Når ja, ser du det kan jeg ikke huske! For det er aldrig sket. havde ikke en gang 500fgs den gang.. så drop det.

Som der står på din profil:

Noter
Scammers:
Done - 500fgs - scammed me 2009 sep.
Sidst ændret den 13 Jul 2012 16:11

Så kom igen. det er aldrig sket. Få dine fgs af nogle andre hvis du gerne vil havde 500fgs
Member
Posts: 14,470
Joined: Nov 30 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 13 2012 09:20am
Quote (Done @ 13 Jul 2012 17:15)
Når ja, ser du det kan jeg ikke huske! For det er aldrig sket. havde ikke en gang 500fgs den gang.. så drop det.

Som der står på din profil:

Noter
    Scammers:
    Done - 500fgs - scammed me 2009 sep.
    Sidst ændret den 13 Jul 2012 16:11

Så kom igen. det er aldrig sket. Få dine fgs af nogle andre hvis du gerne vil havde 500fgs


Sagde du os den gang. SKAL HAVE MINE FORUM GOLDS IGEN!
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 13 2012 09:23am
Quote (Hej @ 13 Jul 2012 16:20)
Sagde du os den gang. SKAL HAVE MINE FORUM GOLDS IGEN!


Den gang? what? har aldrig noget sinde set dig her. og hvis det er hvad skulle jeg havde købt efter din mening?
Member
Posts: 14,470
Joined: Nov 30 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 13 2012 09:27am
Quote (Done @ 13 Jul 2012 17:23)
Den gang? what? har aldrig noget sinde set dig her. og hvis det er hvad skulle jeg havde købt efter din mening?


Det var PC skillers med life. Og da du ikke vil betale dengang, prøvede du at betale med nøgenbilleder af dig selv. Hvor jeg takkede pænt nej tak.

Du skal vide at hvis jeg ikke får mine forum golds vil der komme store konsekvenser, en af dem er at jordens gennemsnit temperatur vil stige drastisk de kommende år. Dette vil kun ske hvis jeg ikke får mine forum golds i løbet af de næste par timer.
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 13 2012 09:33am
Quote (Hej @ 13 Jul 2012 16:27)
Det var PC skillers med life. Og da du ikke vil betale dengang, prøvede du at betale med nøgenbilleder af dig selv. Hvor jeg takkede pænt nej tak.

Du skal vide at hvis jeg ikke får mine forum golds vil der komme store konsekvenser, en af dem er at jordens gennemsnit temperatur vil stige drastisk de kommende år. Dette vil kun ske hvis jeg ikke får mine forum golds i løbet af de næste par timer.


Når ja, for jeg tager billeder af mig selv nøgen som hvad 13 årig? og prøver at sælge dem? når ja den lamme joke du disker op med skal du længere ud på landet med. Du har virkelig en syg hjerne hvis du tænker sådan der?! Og for det andet gik ikke op i d2 den gang, har aldrig ligget inde med med end 3k fgs... og den gang et par måneder efter man er startet skulle man havde 500fgs når man kun går op i game play i et spil? wtf dude?! prøv at lav din joke med anden på måske 3 år, det må lige være din aldersgruppe.. Kom videre... Tak!

er der andre der er så platte som "Hej"
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 13 2012 09:40am
Hvor er de 300 fgs du tog fra mig ? du snød mig da jeg var helt ny, GO TO HELL SCAMMER!!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 14,470
Joined: Nov 30 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 13 2012 09:40am
Quote (Done @ 13 Jul 2012 17:33)
Når ja, for jeg tager billeder af mig selv nøgen som hvad 13 årig? og prøver at sælge dem? når ja den lamme joke du disker op med skal du længere ud på landet med. Du har virkelig en syg hjerne hvis du tænker sådan der?! Og for det andet gik ikke op i d2 den gang, har aldrig ligget inde med med end 3k fgs... og den gang et par måneder efter man er startet skulle man havde 500fgs når man kun går op i game play i et spil? wtf dude?! prøv at lav din joke med anden på måske 3 år, det må lige være din aldersgruppe.. Kom videre... Tak!

er der andre der er så platte som "Hej"


Hvad lyver du for. Hvis du ikke tror at klodens temperatur vil stige så vent og se, hvis jeg ikke har mine fgs indenfor 1½time.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jul 13 2012 09:40am
Held og lykke med det hele Done.
Det lyder som om du er oprigtig i denne situation :)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jul 13 2012 09:42am
Quote (Done @ 13 Jul 2012 16:09)
Sry for dobblet posts...
Jeg laver nu bare det her for at prøve at stoppe al den drama der kører rundt her inde... Er faktisk lidt lige glad hvad du går og tror osv...



Jeg prøver egentligt bare at give dig et godt råd. Du kan ikke vinde over de erfarne trolde, så istedet for at prøve, så skulle du måske overveje at lukke for fodringen.
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll