Tak til dem som tror bare en smule på mig...
Men guys rly jer som bare sidder og siger alt muligt pis med "Multi spotted" og "Scammer" osv... Get over it...
Det er hvad jsp går og tror at jeg er multi, men som det ser ud så har EwA og jeg forskillige milestones osv, og forskellig fødselsdag, det eneste vi har tilfelles er fælles m8's.
Hvis jeg nogen sinde skulle komme til at truste en her inde, så ville det nok blive den person som jeg eller jer andre har mest respekt for... Også er der jer "drama queens" som altid er der når der sker noget, jer har jeg virkelig ingen respekt for... I opføre jeg som et par børnehave
klasse børn. kom videre i livet guys.

Regards
~ Done
Du skylder mig stadig 500fgs da du scammede mig i 2009 i september. Host op! Du er på min liste i min profil.