Quote (Done @ 12 Jul 2012 20:06)
Syns bare stadig det er fuckd... Har du set det topic der er lavet af mig her inde? Det er virkelig fuckd!
Get over it guys rly!
Ja jeg har godt set det

Utroligt at folk går så meget op i hvorfor folk er locked og laver så meget drama på grund af det.

Fint nok at de spørger ind til hvorfor man er locked, men at de så ikke tror på det man siger og laver en big deal ud af det. Helt ærligt, kom nu videre folkens.

men igen, Emil sagde det sgu meget godt.
Quote (Whyred @ 12 Jul 2012 01:32)
Der er mange folk der mangler noget accept/succes i hverdagen som så kommer herind og spiller kong gulerod, fordi herinde kan de være den seje person, de ikke er normalt. Det er temmelig simpelt.
Det kan variere, men dybest set er jeg ikke i tvivl om at det er den slags det bunder i.
Løsningen .. Tjah, det kommer med alderen for de fleste, jeg har også været en nar på internettet en del af gange.