d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Get Better > Kig Ind
Prev1234510Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 12 2012 12:06pm
Quote (Azeria @ 12 Jul 2012 18:51)
Med alle de danske brugere som tydeligvis ikke kan finde ud af at følge reglerne, så får vi aldrig en dansk chat igen. ;)

Smukt sagt Emil.

Jeg har selv været locked og scammer tagged og det var på grund af en ven som scammed på et account jeg gav ham for nogle år siden.

Dog synes jeg det er mærkeligt at folk går så meget op i det, for det gjorde de ikke da jeg var locked og scammer tagged. Jo folk spurgte ind til det og jeg forklarede dem min situation men det var slet ikke så meget drama om det dengang.

Så jeg tror faktisk at de folk som er ude efter dig hele tiden, er lidt misundelig på dig. ;) Jeg tror det er opmærksomheden du får, som de vil have
. :rofl:


Syns bare stadig det er fuckd... Har du set det topic der er lavet af mig her inde? Det er virkelig fuckd!
Get over it guys rly!
Member
Posts: 83,104
Joined: Nov 2 2007
Gold: 114,192.00
Jul 12 2012 12:12pm
Quote (Done @ 12 Jul 2012 20:06)
Syns bare stadig det er fuckd... Har du set det topic der er lavet af mig her inde? Det er virkelig fuckd!
Get over it guys rly!
Ja jeg har godt set det :ph34r:

Utroligt at folk går så meget op i hvorfor folk er locked og laver så meget drama på grund af det. :rofl: Fint nok at de spørger ind til hvorfor man er locked, men at de så ikke tror på det man siger og laver en big deal ud af det. Helt ærligt, kom nu videre folkens. ;)

men igen, Emil sagde det sgu meget godt.

Quote (Whyred @ 12 Jul 2012 01:32)
Der er mange folk der mangler noget accept/succes i hverdagen som så kommer herind og spiller kong gulerod, fordi herinde kan de være den seje person, de ikke er normalt. Det er temmelig simpelt.
Det kan variere, men dybest set er jeg ikke i tvivl om at det er den slags det bunder i.

Løsningen .. Tjah, det kommer med alderen for de fleste, jeg har også været en nar på internettet en del af gange.
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 12 2012 12:17pm
Quote (Azeria @ 12 Jul 2012 19:12)
Ja jeg har godt set det :ph34r:

Utroligt at folk går så meget op i hvorfor folk er locked og laver så meget drama på grund af det. :rofl: Fint nok at de spørger ind til hvorfor man er locked, men at de så ikke tror på det man siger og laver en big deal ud af det. Helt ærligt, kom nu videre folkens. ;)

men igen, Emil sagde det sgu meget godt.


Yup, men dem der sidder bare deres lille skræm har kun et sted at de så kan være de hårde typer... Nemlig på nettet...
Member
Posts: 105,404
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jul 12 2012 01:14pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 12 Jul 2012 00:50)
Jeg har tænkt over det.. Hvorfor kan vi ikke ALLE bare tage os sammen, og behandle hinanden pænt?
Trolling er fint nok, men det er uden grænser her.. Kan vi tage og starte på en frisk, og begynde at være konstruktive, fremfor at være destruktive.

Hvad synes I, er det for højt sats?


Den er jeg med på. Jeg glemmer alt hvad der er sket herinde indtil videre.
Og ignorere alt der kan give drama :thumbsup:
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 12 2012 02:02pm
Quote (ZwiX @ 12 Jul 2012 20:14)
Den er jeg med på. Jeg glemmer alt hvad der er sket herinde indtil videre.
Og ignorere alt der kan give drama :thumbsup:


+1, jeg er med på den :thumpsup:
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Jul 12 2012 02:06pm
Quote (Sunshines @ 12 Jul 2012 14:46)
Hans ven fik på magisk vis adgang til hans jsp account or arrangerede en trade som han uden problemer kunne etablere. Samtidig kendte han til metoden, hvorpå man på jsp handler med hinanden.

B)


Why do you even care?
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jul 12 2012 02:07pm
Quote (JakazaD @ Jul 12 2012 09:06pm)
Why do you even care?


Af samme grund som dig.
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,550.16
Jul 12 2012 02:19pm
Quote (ZwiX @ Jul 12 2012 08:14pm)
Den er jeg med på. Jeg glemmer alt hvad der er sket herinde indtil videre.
Og ignorere alt der kan give drama :thumbsup:


Jajaja, det er da bare indtil du bliver fuld, mester! ;)

This post was edited by berens on Jul 12 2012 02:19pm
Member
Posts: 105,404
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jul 12 2012 02:44pm
Quote (berens @ 12 Jul 2012 22:19)
Jajaja, det er da bare indtil du bliver fuld, mester! ;)


Lover jeg aldrig logger på JSP når jeg er drunk :thumbsup:
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jul 12 2012 03:27pm
Quote (Azeria @ 12 Jul 2012 20:12)
Ja jeg har godt set det :ph34r:

Utroligt at folk går så meget op i hvorfor folk er locked og laver så meget drama på grund af det. :rofl: Fint nok at de spørger ind til hvorfor man er locked, men at de så ikke tror på det man siger og laver en big deal ud af det. Helt ærligt, kom nu videre folkens. ;)

men igen, Emil sagde det sgu meget godt.


så må man jo fortælle den rigtige historie istedet for at lave den klassiske em ja øhh det var min "ven"


Quote (Done @ 12 Jul 2012 15:26)
For det første det hedder at welche når du ikke giver de fgs, og for det andet har ikke taget nogle fgs. har bare ikke givet dem jeg skulle....
og får det andet så tror jeg ikke du skal snakke for jeg ved lidt mere omkring. Btw havde lånt min m8 EwA nogle fgs han scammer så rigtigt og sender dem som han har lånt tilbage til mig + ekstra som tak for lånet, der ved tror Jsp at det er mig der står bag det hele og lukker begge acc's. thats why so pls keep talking about u bull shit u know! just saying!



Keep talking bro about something u didnt have a clue about! Cmon guys, lad vær at tale om noget i ikke ved en skid omkring pls! Det vil gå jer meget bedre i fremtiden! just saying...



Go Back To Dansk Topic List
Prev1234510Next
Add Reply New Topic New Poll