Quote (berens @ 3 Jul 2012 22:10)
Det gør det jo så alligevel, hvis man trader en del med fremmede

Hvis de kender en, er de ligeglade med hvilken bruger man benytter? Desuden ser du masser af nye bruger med 100.000 FG, og post på 500. Dvs. folk handler også med randoms?
Quote (ZwiX @ 3 Jul 2012 22:11)
Alder på account eller personen?
Account.
Quote (Utb @ 3 Jul 2012 22:18)
Okay lies. orginale navne på folk der lavede det`?
Det kan Googles hvis du skulle være i tvivl. Men du skal vist ikke snakke, du har fortalt at du lige har opdaget dette forum, så du er ikke i positionen til at spille bedrevidende.
Men FYI brugte jeg denne hjemmeside før de indførte FG, og helt dengang D2jsp var en bot.
This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jul 3 2012 02:27pm