d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hey, Jeg Er Ny På Sitet
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,371.16
Jul 3 2012 02:03pm
Quote (Utb @ Jul 3 2012 08:44pm)
Der var vel sikkert os engang man sagde. tsh 2009? ;)


Quote (ZwiX @ Jul 3 2012 08:49pm)
Ja men aldrig til Nikolaj :hail:


He said it! :D

Quote (SIT_nTakeNotes @ Jul 3 2012 09:00pm)
Jeg brugte D2jsp før det blev til et forum ;) Me > You.


Er det så godt eller skidt at du er på en ny bruger? ;)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 3 2012 02:04pm
Quote (berens @ 3 Jul 2012 22:03)
He said it! :D



Er det så godt eller skidt at du er på en ny bruger? ;)


Kontakter > Alder på en bruger. I got the first one ^^ Så er alder vel underordnet?
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 3 2012 02:04pm
og her kommer diskussionerne igen igen.. :p
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,371.16
Jul 3 2012 02:06pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jul 3 2012 09:04pm)
Kontakter > Alder på en bruger. I got the first one ^^ Så er alder vel underordnet?


Og med det mener du? ^^
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 3 2012 02:07pm
Quote (berens @ 3 Jul 2012 22:06)
Og med det mener du? ^^


At alder ikke betyder en skid her. Hverken ej gør post.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jul 3 2012 02:09pm
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,371.16
Jul 3 2012 02:10pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jul 3 2012 09:07pm)
At alder ikke betyder en skid her. Hverken ej gør post.


Det gør det jo så alligevel, hvis man trader en del med fremmede :)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jul 3 2012 02:11pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 3 Jul 2012 22:07)
At alder er betyder en skid her. Hverken ej gør post.


Alder på account eller personen?
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jul 3 2012 02:18pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jul 3 2012 10:00pm)
Jeg brugte D2jsp før det blev til et forum ;) Me > You.


Okay lies. orginale navne på folk der lavede det`?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 3 2012 02:24pm
Quote (berens @ 3 Jul 2012 22:10)
Det gør det jo så alligevel, hvis man trader en del med fremmede :)


Hvis de kender en, er de ligeglade med hvilken bruger man benytter? Desuden ser du masser af nye bruger med 100.000 FG, og post på 500. Dvs. folk handler også med randoms?

Quote (ZwiX @ 3 Jul 2012 22:11)
Alder på account eller personen?


Account.


Quote (Utb @ 3 Jul 2012 22:18)
Okay lies. orginale navne på folk der lavede det`?


Det kan Googles hvis du skulle være i tvivl. Men du skal vist ikke snakke, du har fortalt at du lige har opdaget dette forum, så du er ikke i positionen til at spille bedrevidende.
Men FYI brugte jeg denne hjemmeside før de indførte FG, og helt dengang D2jsp var en bot.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jul 3 2012 02:27pm
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,371.16
Jul 3 2012 02:32pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jul 3 2012 09:24pm)
Hvis de kender en, er de ligeglade med hvilken bruger man benytter? Desuden ser du masser af nye bruger med 100.000 FG, og post på 500. Dvs. folk handler også med randoms?


Og du tror ikke nye folk køber fgs eller giver items først? Jeg ville selv aldrig give først til en ny bruger, hvis det er et okay beløb.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll