d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Italien - Spanien
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jul 1 2012 03:13pm
Jøsses da for en røvfuld de fik sig der. Det var egentlig en ret kedelig kamp må jeg sige havde godt nok forventet mere af den. Okay det er så godt nok også på af bakke når den hedder 10 mod 11 og modstanderen er spanien med 30 minutter igen..

Oh well i morgen vil jeg tilbage ud og sole mig:




B)


This post was edited by Monze on Jul 1 2012 03:38pm
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 1 2012 03:31pm
penge penge penge, tak spanien :D
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jul 2 2012 03:05am
Quote (Monze @ 1 Jul 2012 23:13)
Jøsses da for en røvfuld de fik sig der. Det var egentlig en ret kedelig kamp må jeg sige havde godt nok forventet mere af den. Okay det er så godt nok også på af bakke når den hedder 10 mod 11 og modstanderen er spanien med 30 minutter igen..

Oh well i morgen vil jeg tilbage ud og sole mig:

http://i.imgur.com/4bxzR.jpg


B)


ser lækkert ud B)

rejser selv til Usa imorgen :D :D :D
Member
Posts: 12,700
Joined: May 8 2006
Gold: 3,620.00
Jul 2 2012 12:43pm
Jeg havde regnet med en sikker sejr til Italien, så jeg var ret imponeret over resultatet. :o

- Rookie
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jul 2 2012 12:59pm
Quote (Rookie @ 2 Jul 2012 20:43)
Jeg havde regnet med en sikker sejr til Italien, så jeg var ret imponeret over resultatet. :o

- Rookie


stakkels balo :(
Member
Posts: 12,700
Joined: May 8 2006
Gold: 3,620.00
Jul 2 2012 01:03pm
Quote (IAcid @ 2 Jul 2012 20:59)
stakkels balo :(
Ja det må man sige! Han stormede ud fra banen efter kampen.

Der røg lige 200,- kr på den kamp. :(

- Rookie
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,306.16
Jul 2 2012 01:09pm
Quote (Rookie @ Jul 2 2012 08:03pm)
Ja det må man sige! Han stormede ud fra banen efter kampen.

Der røg lige 200,- kr på den kamp. :(

- Rookie


Han blev meldt savnet xD
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/em2012/article1785472.ece
Member
Posts: 12,700
Joined: May 8 2006
Gold: 3,620.00
Jul 2 2012 01:23pm
Quote (berens @ 2 Jul 2012 21:09)
Ej hvor fedt :D

Men godt spillet af Spanien, det må man give dem.

- Rookie
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll