Jøsses da for en røvfuld de fik sig der. Det var egentlig en ret kedelig kamp må jeg sige havde godt nok forventet mere af den. Okay det er så godt nok også på af bakke når den hedder 10 mod 11 og modstanderen er spanien med 30 minutter igen..
Oh well i morgen vil jeg tilbage ud og sole mig:
http://i.imgur.com/4bxzR.jpg
