Quote (Slave @ Jun 30 2012 12:12am)
som alle der er 18 burde være
så har vi
Husleje
el
vand
varme
forsikring
internet
licens
evt benzin
mad
tøj
ting til hus behov, altså tolilet papir med mere..
tandlæge
Tjoh, nu bor jeg så godt nok hjemme, men det er kun fordi jeg ikke MÅ flytte ud

Så udover byen, poker og tøj, har jeg sku ikke de vilde udgifter
