d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Kæft Jeg Elsker At Være 18!!!
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,595
Joined: Dec 21 2008
Gold: 12,350.69
Jun 30 2012 08:44am
Quote (Slave @ Jun 30 2012 12:12am)
som alle der er 18 burde være

så har vi

Husleje
el
vand
varme
forsikring
internet
licens
evt benzin
mad
tøj
ting til hus behov, altså tolilet papir med mere..
tandlæge


Tjoh, nu bor jeg så godt nok hjemme, men det er kun fordi jeg ikke MÅ flytte ud :)
Så udover byen, poker og tøj, har jeg sku ikke de vilde udgifter ;)
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,306.16
Jun 30 2012 12:33pm
Quote (Headshot @ Jun 30 2012 03:44pm)
Tjoh, nu bor jeg så godt nok hjemme, men det er kun fordi jeg ikke MÅ flytte ud :)
Så udover byen, poker og tøj, har jeg sku ikke de vilde udgifter ;)


Du MÅ da godt flytte ud nu? Det bestemmer du da selv :D
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 30 2012 01:31pm
Quote (berens @ Jun 30 2012 08:33pm)
Du MÅ da godt flytte ud nu? Det bestemmer du da selv :D


B)
Member
Posts: 2,880
Joined: Mar 30 2009
Gold: 0.00
Jul 1 2012 07:53am
4500 kroner SU udbetalt, og 2000 om måneden for 5 timers arbejde ;)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jul 1 2012 08:15am
Jeg husker også at der var rigeligt med penge dengang jeg arbejdede og stadig boede hjemme. Hyg dig mens det varer :)
Der kommer en del udgifter når du engang flytter ud, så hvis du har lyst, ville jeg anbefale dig at smide en smule til side til det tidspunkt kommer, det vil du med garanti ikke fortryde.
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jul 1 2012 09:17am
Quote (Headshot @ Jun 30 2012 04:44pm)
Tjoh, nu bor jeg så godt nok hjemme, men det er kun fordi jeg ikke MÅ flytte ud :)
Så udover byen, poker og tøj, har jeg sku ikke de vilde udgifter ;)


Så du en af de heldige. mine forældre ku ikk vente med at få mig ud :D boede allerede selv da jeg var fyldt 17
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jul 1 2012 10:04am
Quote (Utb @ 1 Jul 2012 17:17)
Så du en af de heldige. mine forældre  ku ikk vente med at få mig ud :D boede allerede selv da jeg var fyldt 17


Gode forældre eller også må du have været en fryd at bo sammen med :thumbsup:
Member
Posts: 37,595
Joined: Dec 21 2008
Gold: 12,350.69
Jul 1 2012 10:09am
Quote (berens @ Jun 30 2012 06:33pm)
Du MÅ da godt flytte ud nu? Det bestemmer du da selv :D


Nej det MÅ jeg faktisk ikke, har snakket med mine forældre :D
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jul 1 2012 10:39am
Quote (Headshot @ Jul 1 2012 06:09pm)
Nej det MÅ jeg faktisk ikke, har snakket med mine forældre :D


Du er 18, de har intet at skulle have sagt i den sag.
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,306.16
Jul 1 2012 10:51am
Quote (Molle_fkk @ Jul 1 2012 05:39pm)
Du er 18, de har intet at skulle have sagt i den sag.


This :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll