d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Brug For Seriøst Råd
Prev1234510Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 26 2012 01:05pm
Quote (franek @ 26 Jun 2012 21:04)
Selvfølgelig skal det meldes, er I dumme?


Nej, han skal bare tæve ham, og lade hende håndtere det selv! Kan du så forstå det Marianne!
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 26 2012 01:15pm
Meld det - jo hurtigere, jo bedre.
Lad ham ikke slippe godt afsted med det!
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Jun 26 2012 01:17pm
Quote (LazyDazy @ 26 Jun 2012 21:15)
Meld det - jo hurtigere, jo bedre.
Lad ham ikke slippe godt afsted med det!
Nej da - Det bliver jo bare hårdt for den stakkels lille pige! Lad ham gå istedet :)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 26 2012 01:27pm
tehehe.. :D

men at lade det gå i glemsel er nok det værste man kan gøre, det skader bare en endnu mere..
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 26 2012 01:33pm
Quote (franek @ 26 Jun 2012 20:17)
Nej da - Det bliver jo bare hårdt for den stakkels lille pige! Lad ham gå istedet :)


:rofl:

Som om han ville komme i fængsel anyway, han tog på hende, han voldtog hende ikke.

giv ham nogen bank han aldrig vil glemme, og seriøst skær pikken af ham, det er sån set det bedste du kan gøre.
Quote (ZwiX @ 26 Jun 2012 19:59)
Ja man tænker altid det ikke sker for nogle man kender ;(
Nogle folk er bare for mentalt syge til at være i samfundet.


det for sygt hvor mange personer der bare har tilladelse til at gå frit rundt i den her verden.
demokrati sucks, simpelt, i gamle dage ville denne mand bare blive dræbt på stedet, det sån det skal gøres

This post was edited by waw on Jun 26 2012 01:34pm
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 26 2012 01:56pm
Quote (LazyDazy @ 26 Jun 2012 21:15)
Meld det - jo hurtigere, jo bedre.
Lad ham ikke slippe godt afsted med det!


Ingen beviser, ingen dom. Så han slipper alligevel godt med det.

Det bedste ville være hvis hun tag en snak med ham, og fortæller han at hun ikke vil have ellers kommer der konsekvenser.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 26 2012 01:56pm
Quote (waw @ 26 Jun 2012 20:33)
:rofl:

Som om han ville komme i fængsel anyway, han tog på hende, han voldtog hende ikke.

giv ham nogen bank han aldrig vil glemme, og seriøst skær pikken af ham, det er sån set det bedste du kan gøre.


det for sygt hvor mange personer der bare har tilladelse til at gå frit rundt i den her verden.
demokrati sucks, simpelt, i gamle dage ville denne mand bare blive dræbt på stedet, det sån det skal gøres


er du muslim? :O

Quote (SIT_nTakeNotes @ 26 Jun 2012 20:56)
Ingen beviser, ingen dom.  Så han slipper alligevel godt med det.

Det bedste ville være hvis hun tag en snak med ham, og fortæller han at hun ikke vil have ellers kommer der konsekvenser.


så du mener det smarteste er, og true ham, frem for at få gjort noget konkret ved sagen?

This post was edited by LazyDazy on Jun 26 2012 01:58pm
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 26 2012 01:58pm
Quote (LazyDazy @ 26 Jun 2012 21:15)
Meld det - jo hurtigere, jo bedre.
Lad ham ikke slippe godt afsted med det!


Han bliver aldrig dømt for det. Det kommer bare til at gå mere ud over hende.
Tro det eller ej -_-
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 26 2012 02:00pm
Quote (LazyDazy @ 26 Jun 2012 21:56)
er du muslim? :O



så du mener det smarteste er, og true ham, frem for at få gjort noget konkret ved sagen?


Hvem har sagt true ham? Jeg har ikke sagt konsekvenser = slag. Men det åbenbart kun sådan folk tænker efterhånden. Vold løser alt...

Desuden gør man meget ved at informerer en om at man er alvorligt. På den måde Gør man meget ved situationen.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 26 2012 02:13pm
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jun 26 2012 02:18pm
På mig lyder det som om at hun gerne vil tale med en anden om det, og i denne situation har hun valgt at stole på dig. Hvis jeg var dig, ville jeg afvendte og se om hun melder tilbage og ellers selv spørge ind til hende om hvad un føler. Du skal ikke anmelde det, det gør det bare værre.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234510Next
Add Reply New Topic New Poll