d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Student 2012
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Jun 27 2012 11:55am
tillykke :)
Member
Posts: 2,784
Joined: May 31 2010
Gold: 0.00
Jun 27 2012 01:39pm
tillykke Molle.

Nu er det ikke noget med i tager et smut forbi Silkeborg, vel? for så kan det godt være jeg er hende den tossede der står på sin altan på Midtjyllands mest trafikerede vej og kaster ting efter jer.

3 uger kørte der møgunger rundt sidste år, argghhh!!!!!!!!
Member
Posts: 15,117
Joined: Dec 8 2005
Gold: 117,784.48
Jun 27 2012 01:46pm
Jeg syntes personligt at det med at blive student er kommet op på et niveau hvor det slet ikke høre hjemme, unge mennesker som fester 3 uger i streg fordi de har gået på skole i 3 år, Nu er jeg selv uddannet med en uddanelse tid på 4 år, jeg løb sku ikke rundt i den nærmeste storby og regnede med at jeg fik gratis øl og shots med en latterlig hue på hovedet. studenter huen er så overvurderet.
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 27 2012 02:05pm
Quote (Kenniacmoto @ Jun 27 2012 09:46pm)
Jeg syntes personligt at det med at blive student er kommet op på et niveau hvor det slet ikke høre hjemme, unge mennesker som fester 3 uger i streg fordi de har gået på skole i 3 år, Nu er jeg selv uddannet med en uddanelse tid på 4 år, jeg løb sku ikke rundt i den nærmeste storby og regnede med at jeg fik gratis øl og shots med en latterlig hue på hovedet. studenter huen er så overvurderet.


Ja... Den uddannelse har ikke været for god, når du ikke kan stave til studenterhue ^^
Edit: Og tillykke dude! Håber du nyder tiden, for det gjorde jeg!

This post was edited by exiter_dk on Jun 27 2012 02:12pm
Member
Posts: 15,117
Joined: Dec 8 2005
Gold: 117,784.48
Jun 27 2012 02:08pm
Quote (exiter_dk @ 27 Jun 2012 22:05)
Ja... Den uddannelse  har ikke været for god, når du ikke kan stave til studenterhue ^^


Sjov sagt

Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 27 2012 02:10pm
Quote (Kenniacmoto @ Jun 27 2012 09:46pm)
Jeg syntes personligt at det med at blive student er kommet op på et niveau hvor det slet ikke høre hjemme, unge mennesker som fester 3 uger i streg fordi de har gået på skole i 3 år, Nu er jeg selv uddannet med en uddanelse tid på 4 år, jeg løb sku ikke rundt i den nærmeste storby og regnede med at jeg fik gratis øl og shots med en latterlig hue på hovedet. studenter huen er så overvurderet.


Det en rigtig gammel tradition, som er og bliver mindre værdsat, så hvordan kan den være overvurderet?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 27 2012 03:30pm
Quote (Kenniacmoto @ 27 Jun 2012 22:08)
Sjov sagt


Sjov(t) sagt.
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Jun 27 2012 03:33pm
Quote (Kenniacmoto @ 27 Jun 2012 21:46)
Jeg syntes personligt at det med at blive student er kommet op på et niveau hvor det slet ikke høre hjemme, unge mennesker som fester 3 uger i streg fordi de har gået på skole i 3 år, Nu er jeg selv uddannet med en uddanelse tid på 4 år, jeg løb sku ikke rundt i den nærmeste storby og regnede med at jeg fik gratis øl og shots med en latterlig hue på hovedet. studenter huen er så overvurderet.
nåda må vi høre din historie om dig og den unge pige i kulden forresten?
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 27 2012 04:08pm
Quote (Kenniacmoto @ Jun 27 2012 08:46pm)
Jeg syntes personligt at det med at blive student er kommet op på et niveau hvor det slet ikke høre hjemme, unge mennesker som fester 3 uger i streg fordi de har gået på skole i 3 år, Nu er jeg selv uddannet med en uddanelse tid på 4 år, jeg løb sku ikke rundt i den nærmeste storby og regnede med at jeg fik gratis øl og shots med en latterlig hue på hovedet. studenter huen er så overvurderet.


Har du selv været student?
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 28 2012 10:47am
Quote (Hore_to_the_t @ Jun 27 2012 07:55pm)
tillykke :)


Tak :)

Quote (GnaWz @ Jun 27 2012 04:01pm)
Stort tillykke, jeg blev også selv færdig med STX igår kl. 10.30 med et 7-tal i biologi.
Det er jeg selv meget tilfreds med, da det var mit hadesfag.

Skal selv til studentermiddag om en time.  ;)


Det kan jeg godt forstå du er godt tilfreds med. Et stort tillykke til dig også :)

Quote (zenago @ Jun 27 2012 09:39pm)
tillykke Molle.

Nu er det ikke noget med i tager et smut forbi Silkeborg, vel? for så kan det godt være jeg er hende den tossede der står på sin altan på Midtjyllands mest trafikerede vej og kaster ting efter jer.

3 uger kørte der møgunger rundt sidste år, argghhh!!!!!!!!


Jeg har ingen planer om at køre og larme uden for dit vindue, nej :P

Quote (Kenniacmoto @ Jun 27 2012 09:46pm)
Jeg syntes personligt at det med at blive student er kommet op på et niveau hvor det slet ikke høre hjemme, unge mennesker som fester 3 uger i streg fordi de har gået på skole i 3 år, Nu er jeg selv uddannet med en uddanelse tid på 4 år, jeg løb sku ikke rundt i den nærmeste storby og regnede med at jeg fik gratis øl og shots med en latterlig hue på hovedet. studenter huen er så overvurderet.


Jeg ser ingen problemer i at fejre at man er færdig med hvad der for mange er 3 års ret krævende skolegang. Nu ikke så bitter.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll