Quote (Headshot @ 26 Jun 2012 02:13)
Well, der er nogle ting som jeg synes godt kunne virke bedre...
Men nu er det jo også første dag jeg har den, så måske jeg lærer den bedre at kende med tiden ;-)
Lad os håbe at den er god nok. har ikke hørt så meget om den rundt i omkring.
