Quote (Headshot @ 24 Jun 2012 23:54)
Det er nok bare det at jeg ikke vil nøjes.. Så hellere undvære en telefon!
Min far har også sagt at han godt vil købe en iphone til mig, om så det var en 3'er, en 4g'er eller en 4s'er han havde set, det ved jeg ikke, men uanset hvad, så ville jeg ikke have den, selvom den var gratis for mig :-)
Ikke vil nøjes...? Du har reelt set intet objektivt bag dit køb, har du?
Har selv en S2 og er virkelig glad for den, og netop af den grund ville jeg aldrig købe efterfølgeren. Jeg kan ikke lure, hvad den øgede hastighed skal bruges til, og resten er mere eller mindre det samme. Helt utroligt er det endvidere, hvis du bruger alle dine penge på det.
tl;dr: køb en S2'er, eller fortæl, hvorfor du har brug for en S3'er.