d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Samsung Galaxy S3 I Morgen <3
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 24 2012 03:57pm
Quote (Headshot @ 24 Jun 2012 23:54)
Det er nok bare det at jeg ikke vil nøjes.. Så hellere undvære en telefon!
Min far har også sagt at han godt vil købe en iphone til mig, om så det var en 3'er, en 4g'er eller en 4s'er han havde set, det ved jeg ikke, men uanset hvad, så ville jeg ikke have den, selvom den var gratis for mig :-)


Ikke vil nøjes...? Du har reelt set intet objektivt bag dit køb, har du?

Har selv en S2 og er virkelig glad for den, og netop af den grund ville jeg aldrig købe efterfølgeren. Jeg kan ikke lure, hvad den øgede hastighed skal bruges til, og resten er mere eller mindre det samme. Helt utroligt er det endvidere, hvis du bruger alle dine penge på det.

tl;dr: køb en S2'er, eller fortæl, hvorfor du har brug for en S3'er.
Member
Posts: 37,588
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Jun 24 2012 03:59pm
Har ikke som sådan brug for en S3'er, men nu har jeg prøvet S2'eren en gang, og det vil jeg ikke igen.. Som sagt, vil jeg helst have det bedste der er, om så det ikke er særlig meget, så er det stadig bedre!
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 24 2012 04:00pm
Quote (Grandebedte @ 24 Jun 2012 23:57)
Ikke vil nøjes...? Du har reelt set intet objektivt bag dit køb, har du?

Har selv en S2 og er virkelig glad for den, og netop af den grund ville jeg aldrig købe efterfølgeren. Jeg kan ikke lure, hvad den øgede hastighed skal bruges til, og resten er mere eller mindre det samme. Helt utroligt er det endvidere, hvis du bruger alle dine penge på det.

tl;dr: køb en S2'er, eller fortæl, hvorfor du har brug for en S3'er.


Er skam enig. Den ekstra hastighed kan reelt ikke bruges til noget, og kun bruger batteriet.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 24 2012 04:02pm
Quote (Headshot @ 24 Jun 2012 23:59)
Har ikke som sådan brug for en S3'er, men nu har jeg prøvet S2'eren en gang, og det vil jeg ikke igen.. Som sagt, vil jeg helst have det bedste der er, om så det ikke er særlig meget, så er det stadig bedre!


Jamen så forstår jeg ikke dit køb. Håber du bliver glad for den. :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 24 2012 04:03pm
Quote (Headshot @ 24 Jun 2012 23:59)
Har ikke som sådan brug for en S3'er, men nu har jeg prøvet S2'eren en gang, og det vil jeg ikke igen.. Som sagt, vil jeg helst have det bedste der er, om så det ikke er særlig meget, så er det stadig bedre!


Det er en mani du har, spar dine penge og brug dem på noget andet sjov.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 24 2012 04:04pm
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 24 2012 04:22pm
Quote (Grandebedte @ Jun 25 2012 12:02am)
Jamen så forstår jeg ikke dit køb. Håber du bliver glad for den. :)


At have det bedste af det bedste der er :)
Eller, nyeste af det nyeste. Sådan er mange folk.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 24 2012 04:24pm
Quote (TheAngel @ 25 Jun 2012 00:22)
At have det bedste af det bedste der er :)
Eller, nyeste af det nyeste. Sådan er mange folk.


Ligesom de lyd fanatiker. De betaler gerne 50-100K ekstra for en lyd forskel der måske ikke engang eksistere :P

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 24 2012 04:30pm
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Jun 24 2012 04:35pm
skaffede 2 ligeså snart de kom ud i hvid, men solgte begge to for 4k stykket.. de er fede og hurtigere osv, dog alt for klodset synes jeg.. den kan næsten ikke være i lommen..

Bruger bare s2 igen nu, men samsung er klart fedest efter min mening..

This post was edited by Hore_to_the_t on Jun 24 2012 04:35pm
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jun 24 2012 05:21pm
Quote (Headshot @ Jun 24 2012 05:19pm)
Ja, det ender det højst sandsynligt også med ;)



Og det er vel smag og behag, nu har jeg selv haft S2 som sagt, og både min mor og hendes mand har en S2, og de vil begge gerne have en S3, som jeg også vil, men det er så kun mig der har råd til det! lålålåålå
anyway, jeg har gået og ventet på endelig at få penge til S3'eren, og nu hvor jeg endelig har råd, så køber jeg den fanme også, om så det er en dårlig investering eller ej.. men tvivler jeg nu på, eftersom alt hvad jeg har hørt om den..
men man ved jo aldrig, det ville ikke være første gang jeg var blevet skuffet over en telefon hvis det var ;)


Jeg tror ikke på at S3 kan noget som helst som S2 ikke kan, hvorfor spilde en masse penge på en S3 hvis du allerede har en S2 ? det er da bare at smide med pengene om sig, Jeg ville da klart hellere købe for 1500 kroner pizza og resten i tandpasta, det får man da noget ud af ^^
Member
Posts: 37,588
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Jun 24 2012 05:46pm
Quote (MrLennon @ Jun 24 2012 11:21pm)
Jeg tror ikke på at S3 kan noget som helst som S2 ikke kan, hvorfor spilde en masse penge på en S3 hvis du allerede har en S2 ? det er da bare at smide med pengene om sig, Jeg ville da klart hellere købe for 1500 kroner pizza og resten i tandpasta, det får man da noget ud af ^^


Hvis du tænker på alt det der med at den er hurtigere osv.. så nej, der er ikke den store forskel, men alligevel en forskel.
Men det er nu ikke så meget derfor, det er ligeså meget designet, jeg kan rigtig godt lide designet!
Og alle de nye funktioner den har, det er pga. dem jeg køber den, fordi det er der ingen andre telefoner som kan og jeg synes bare det er alt for blæret :-)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll