d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk >
Poll > Hjælp Char Og Navn > Hjælp Til Char Og Navn
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,306.16
Jun 25 2012 07:48am
Quote (DeaThDeaLeRs @ Jun 25 2012 12:34am)
tak men skal ikke bruge komma nogen steder i mit liv da jeg ikke er forfatte og det bare vil spilde 1-2sek af din tid hvergang du læse til et komma --.


Du "læser" jo ikke kommaet. Det er der for at gøre det nemmere at læse og så man kan trække vejret.
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 25 2012 12:14pm
Quote (berens @ Jun 25 2012 03:48pm)
Du "læser" jo ikke kommaet. Det er der for at gøre det nemmere at læse og så man kan trække vejret.


og at en sætning overhovedet giver mening...
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Jun 25 2012 01:50pm
kald den dog VtFoHHaMMeRsMIter
Member
Posts: 14,447
Joined: Sep 16 2007
Gold: 7.00
Jun 26 2012 08:44am
okay kan se hvorfor men siger det kun er små børn der er her inde med for lav iq da de fleste af jer ikke ved hvordan man åbner en dør og svare normalt... min sidste post i det danske topic ses i børnehaven måske en dag
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Jun 26 2012 08:50am
Quote (DeaThDeaLeRs @ 26 Jun 2012 16:44)
okay kan se hvorfor men siger det kun er små børn der er her inde med for lav iq da de fleste af jer ikke ved hvordan man åbner en dør og svare normalt... min sidste post i det danske topic ses i børnehaven måske en dag
ok
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Jun 26 2012 09:25am
Monk B)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 26 2012 11:18am
Hvilken Char Har Bestemt Pala Men Hvilken
Så Kom med et navn

De ligger lige, gad vide hvad for en der vinder :O
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Jun 26 2012 11:20am
Quote (ZwiX @ Jun 26 2012 06:18pm)
Hvilken Char Har Bestemt Pala Men Hvilken 
Så Kom med et navn

De ligger lige, gad vide hvad for en der vinder :O


hahahah B)
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Jun 27 2012 11:59am
Quote (DeaThDeaLeRs @ 26 Jun 2012 16:44)
okay kan se hvorfor men siger det kun er små børn der er her inde med for lav iq da de fleste af jer ikke ved hvordan man åbner en dør og svare normalt... min sidste post i det danske topic ses i børnehaven måske en dag


wtf
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Jun 28 2012 06:59am
kom videre i livet
d2 er for tabere..
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll