Quote (Azeria @ 25 Jun 2012 20:02)
Ja hvis man kigger ordenligt selvfølgelig

Men det bliver lidt svært at PM'e dig da du er locked så du kan ikke se vores/hans beskeder.
i know. men når jeg er blevet unlocked

er ved at blive det efter at jeg har prøvet i 520 dage!... på det punkt er jsp lidt slow..

men fuck det. det er dejlig at komme til det punkt hvor de prøver at få mig unlocked...
