d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hej Alle Sammen
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 24 2012 12:07pm
Quote (berens @ 24 Jun 2012 20:06)
Og den kommer aldrig tilbage igen  :cry:


I miss it soooo much. Hold om mig Nikolaj! :cry:
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jun 24 2012 12:56pm
Quote (ZwiX @ Jun 24 2012 08:07pm)
I miss it soooo much. Hold om mig Nikolaj! :cry:


jeg vil gerne holde om dig skatte? <3
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Jun 24 2012 01:18pm
velkommen til dude,
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jun 24 2012 01:24pm
Quote (Bjerre @ Jun 24 2012 09:18pm)
velkommen til dude,


Mange tak, er glad for den velkomst jeg har fået
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 25 2012 01:00pm
velkommen bro.
Du er velkommen til at skrive til mig hvis du mangler hjælp.

Guys man kan nemt finde den danske site på første dag :) så drop det pis med at sige han er multi.
Member
Posts: 83,123
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,017.00
Jun 25 2012 01:02pm
Quote (Done @ 25 Jun 2012 21:00)
velkommen bro.
Du er velkommen til at skrive til mig hvis du mangler hjælp.

Guys man kan nemt finde den danske site på første dag :) så drop det pis med at sige han er multi.
Ja hvis man kigger ordenligt selvfølgelig ;)

Men det bliver lidt svært at PM'e dig da du er locked så du kan ikke se vores/hans beskeder.

Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 25 2012 01:08pm
Quote (Azeria @ 25 Jun 2012 20:02)
Ja hvis man kigger ordenligt selvfølgelig ;)

Men det bliver lidt svært at PM'e dig da du er locked så du kan ikke se vores/hans beskeder.


i know. men når jeg er blevet unlocked :) er ved at blive det efter at jeg har prøvet i 520 dage!... på det punkt er jsp lidt slow.. :) men fuck det. det er dejlig at komme til det punkt hvor de prøver at få mig unlocked... :)
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Jun 25 2012 01:40pm
Har li reported din gamle bruger Brian.. du bliver banned igen snart ;)
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jun 25 2012 02:31pm
Quote (Hore_to_the_t @ Jun 25 2012 09:40pm)
Har li reported din gamle bruger Brian.. du bliver banned igen snart ;)


Tror du har fat i den forkerte chef. vi ses snart igen? sov godt
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 25 2012 02:42pm
Quote (Hore_to_the_t @ Jun 25 2012 09:40pm)
Har li reported din gamle bruger Brian.. du bliver banned igen snart ;)


Keep up the good work
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll