d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Mischa
Prev123
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 23 2012 12:48pm
Quote (MrLennon @ 23 Jun 2012 19:41)
Hvad er en J***** ? en Jaguar ? en Jubler ?
Hvem ved det, Ingen ved det..

Jeg ryger ikke bong, og jeg holder mig på den anden side af skærmen, vær du bare glad for det :)


Et billede siger mere end 1000 ord
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jun 23 2012 12:51pm
Quote (waw @ Jun 23 2012 02:18pm)
Et billede siger mere end 1000 ord
http://i43.tinypic.com/2r53y2p.jpg


Jeg har lidt svært ved at forstå hvad du mener ?
Fordi drengen holder et merskums hoved, mener du at jeg ryger bong ?
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 23 2012 12:53pm
Quote (waw @ Jun 23 2012 07:48pm)
Et billede siger mere end 1000 ord
http://i43.tinypic.com/2r53y2p.jpg


var der ikke fodbold ? så har du tid til og finde billeder og poste dem har du vel også tid til og argumentere for din sag ?
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 23 2012 12:56pm
Quote (MischaDK @ Jun 23 2012 08:53pm)
var der ikke fodbold ? så har du tid til og finde billeder og poste dem har du vel også tid til og argumentere for din sag ?


det klarer du så godt at du kan gøre det for jer begge to
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 23 2012 12:57pm
Quote (Historyx @ Jun 23 2012 07:56pm)
det klarer du så godt at du kan gøre det for jer begge to


tak skal du have :)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 23 2012 01:22pm
Ja ikke at det rager mig, men hvorfor gider i lege børnehave hver dag herinde? Hvis i virkelig gad diskutere noget så ville i finde nogle kilder og bakke jeg fakta op med som Grandebedte også har sagt, men det er tydeligvis ikke tilfældet. Det vil altså sige at situationen er at man sidder og sviner hinanden til på et internet forum, så meget må man simpelthen ikke kede sig. Det er da meget federe at få en god diskussion hvor man taler pænt til hinanden og giver lidt fakta til sine påstande.

Vi er ikke forskellige stammer der har bekriget hinanden i flere år, så hvorfor er det så svært at tale ordentlig til hinanden herinde, hvad er det jeg ikke forstår? For jeg kunne ikke komme i tanke om noget kedeligere og mere intetsigende end at føre mig frem på internettet...
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 23 2012 01:32pm
Quote (Whyred @ Jun 23 2012 08:22pm)
Ja ikke at det rager mig, men hvorfor gider i lege børnehave hver dag herinde? Hvis i virkelig gad diskutere noget så ville i finde nogle kilder og bakke jeg fakta op med som Grandebedte også har sagt, men det er tydeligvis ikke tilfældet. Det vil altså sige at situationen er at man sidder og sviner hinanden til på et internet forum, så meget må man simpelthen ikke kede sig. Det er da meget federe at få en god diskussion hvor man taler pænt til hinanden og giver lidt fakta til sine påstande. 

Vi er ikke forskellige stammer der har bekriget hinanden i flere år, så hvorfor er det så svært at tale ordentlig til hinanden herinde, hvad er det jeg ikke forstår? For jeg kunne ikke komme i tanke om noget kedeligere og mere intetsigende end at føre mig frem på internettet...


100% jeg spurgte blot hvorfor pia k skulle brændes og så rullede den
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll