Ja ikke at det rager mig, men hvorfor gider i lege børnehave hver dag herinde? Hvis i virkelig gad diskutere noget så ville i finde nogle kilder og bakke jeg fakta op med som Grandebedte også har sagt, men det er tydeligvis ikke tilfældet. Det vil altså sige at situationen er at man sidder og sviner hinanden til på et internet forum, så meget må man simpelthen ikke kede sig. Det er da meget federe at få en god diskussion hvor man taler pænt til hinanden og giver lidt fakta til sine påstande.
Vi er ikke forskellige stammer der har bekriget hinanden i
flere år, så hvorfor er det så svært at tale ordentlig til hinanden herinde, hvad er det jeg ikke forstår? For jeg kunne ikke komme i tanke om noget kedeligere og mere intetsigende end at føre mig frem på internettet...