Quote (MischaDK @ 23 Jun 2012 18:58)
tænk nu lige lidt over den engang

Tænk over hvad, den eneste grund til der bliver spist svin i danmark er fordi det var et fattigt land tilbage i tiden, folk havde ikke råd til andet, hvorfor tror du det er det billigeste kød på markedet? er du helt væk eller hvad.
uden hende dør flæskesteg ikke, der er stadige masser af fattige familier rundt i danmark som ikke har råd til så meget andet, og hvor kommer den pizza fra

er du vokset op på nørrebro eller hvad fuck sker der, du relatere pizza sammen med perkere, når pizza rent faktisk er italiensk.
tænk du engang over det.