d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Heksen Skal Brændes > Igen Igen
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 23 2012 11:59am
Quote (MischaDK @ Jun 23 2012 06:58pm)
tænk nu lige lidt over den engang :)


så du er racist?
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 23 2012 12:00pm
Quote (MischaDK @ 23 Jun 2012 19:58)
tænk nu lige lidt over den engang :)


Først tror jeg egentlig hellere, at du skal forklare, hvordan du forestiller dig det scenarie kommer til at udfolde sig.

e:

Quote (PoD_Clan @ 23 Jun 2012 19:59)
så du er racist?

Lyder snarere som om han er nationalist. Hvor får du racist fra?

This post was edited by Grandebedte on Jun 23 2012 12:01pm
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 23 2012 12:02pm
Quote (PoD_Clan @ Jun 23 2012 06:59pm)
så du er racist?


drop nu det pis hvorfor er man racist fordi man synes pia k har nogen gode syns punkter ? hun vil fks hellere have at dine bedsteforældre/mor osv skal have det godt på et plejehjem istedet for at nogen render og ødelægger ting så skal de jo ikke være her :) jeg er ligeglad med om det er svenskere eller hva det er og det ved jeg det er pia også :) men nej jeg er ikke racist er ligeglad med hudfarve vi har bare været heldige og have et godt land og de danskere som er kriminelle kan kun smides i fængsel, de andre kan udvises... men hun vil jo gerne have dem som godt vil arbejde osv ?
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 23 2012 12:02pm
Quote (Grandebedte @ Jun 23 2012 07:00pm)
Først tror jeg egentlig hellere, at du skal forklare, hvordan du forestiller dig det scenarie kommer til at udfolde sig.

e:


Lyder snarere som om han er nationalist. Hvor får du racist fra?


Ved at han siger flæskesteg dør.
jeg fik det til han mente der kom for mange invandre og pia k stopper det...
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 23 2012 12:03pm
Quote (MischaDK @ 23 Jun 2012 18:58)
tænk nu lige lidt over den engang :)


Tænk over hvad, den eneste grund til der bliver spist svin i danmark er fordi det var et fattigt land tilbage i tiden, folk havde ikke råd til andet, hvorfor tror du det er det billigeste kød på markedet? er du helt væk eller hvad.

uden hende dør flæskesteg ikke, der er stadige masser af fattige familier rundt i danmark som ikke har råd til så meget andet, og hvor kommer den pizza fra :lol: er du vokset op på nørrebro eller hvad fuck sker der, du relatere pizza sammen med perkere, når pizza rent faktisk er italiensk.

tænk du engang over det.
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 23 2012 12:04pm
Quote (PoD_Clan @ Jun 23 2012 07:02pm)
Ved at han siger flæskesteg dør.
jeg fik det til han mente der kom for mange invandre og pia k stopper det...


slet ikke på den måde ment jeg synes self de invandre der kommer her for det bedre liv er mere velkommen end en kriminel dansker men de kan kun smides i fænsel og ikke smides tilbage til deres hjemland for det er jo Danmark ? derfor synes jeg folk har ret til og være her hvis de vil have det godt og ikke trække vores land ned og jeg er ligeglad med om det er en englænder svensker normand eller pakistaner...
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 23 2012 12:05pm
Hey, diskutér med mig i stedet for dem!
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 23 2012 12:05pm
Quote (waw @ Jun 23 2012 07:03pm)
Tænk over hvad, den eneste grund til der bliver spist svin i danmark er fordi det var et fattigt land tilbage i tiden, folk havde ikke råd til andet, hvorfor tror du det er det billigeste kød på markedet? er du helt væk eller hvad.

uden hende dør flæskesteg ikke, der er stadige masser af fattige familier rundt i danmark som ikke har råd til så meget andet, og hvor kommer den pizza fra :lol: er du vokset op på nørrebro eller hvad fuck sker der, du relatere pizza sammen med perkere, når pizza rent faktisk er italiensk.

tænk du engang over det.


nu er du for lam og høre på jo.... gris er mange store kokkes favorit spiser og bare lige så du ved det så er dansk mad noget af de fineste i verden bare lige så du ved det ? slå det selv op og tænk dig nu om før du slynger alt muligt crap ud
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 23 2012 12:06pm
fik vidst lige skrevet bare lige så du ved det et par gange :P
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 23 2012 12:06pm
Quote (MrLennon @ Jun 23 2012 06:45pm)
Er man lidt bange for de slemme slemme røde ?


må da indrømme det ikke er en perlerække af succeser som præger rød blok
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll