Quote (Grandebedte @ 26 Jun 2012 17:19)
All-nighter -> tidligt i seng dagen efter -> np.
Ja, det fungere bare ikke helt sådan

Jeg bliver bare overtræt, og kører i døgndrift

De seneste døgn har det set sådan her ud:
Vågen tilstand: 12:00-06:00. Søvn: 06:00-13:00 (udhvilet). Sådan kører jeg en 3-4 dage. Derefter; Vågen tilstand: 12:00-00:00 +/-. Søvn: 15 timer+
