d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Søvn > Er Du Oppe?
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 26 2012 07:54am
Quote (exiter_dk @ 26 Jun 2012 12:46)
bare brug det der idozer eller hvad det nu hedder


Hvis det er en medicin af en art du har i tankende, så hopper jeg fra :)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 26 2012 09:19am
All-nighter -> tidligt i seng dagen efter -> np.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 26 2012 09:38am
Quote (Grandebedte @ 26 Jun 2012 17:19)
All-nighter -> tidligt i seng dagen efter -> np.


Ja, det fungere bare ikke helt sådan :P Jeg bliver bare overtræt, og kører i døgndrift :)

De seneste døgn har det set sådan her ud:

Vågen tilstand: 12:00-06:00. Søvn: 06:00-13:00 (udhvilet). Sådan kører jeg en 3-4 dage. Derefter; Vågen tilstand: 12:00-00:00 +/-. Søvn: 15 timer+ :P
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 26 2012 11:12am
Quote (Grandebedte @ 26 Jun 2012 17:19)
All-nighter -> tidligt i seng dagen efter -> np.


Den klarer også sagerne for mig :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll