d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > D3
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,371.16
Jun 22 2012 03:46am
D3 er for nice! ;)

Har 4x lvl 60'ere døde på hardcore xD
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jun 22 2012 03:50am
Det er på ingen måde spil af penge, det er udemærket underholdnig i 100+ timer - du kan nemt få de penge tilbage du har brugt via rmah
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 22 2012 10:10am
Quote (Slave @ Jun 22 2012 10:50am)
Det er på ingen måde spil af penge, det er udemærket underholdnig i 100+ timer - du kan nemt få de penge tilbage du har brugt via rmah


ja du kan få pengene tilbage, men ikke timerne :D så hellere bruge 100 timer på et arbejde. :D
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,371.16
Jun 22 2012 11:15am
Quote (eLmasten @ Jun 22 2012 05:10pm)
ja du kan få pengene tilbage, men ikke timerne :D så hellere bruge 100 timer på et arbejde. :D


Hvis du har haft det sjovt i de timer, hvorfor vil du så også have dem tilbage? ;)
Member
Posts: 10,482
Joined: Nov 29 2006
Gold: 2,585.30
Jun 23 2012 07:54pm
Der er mange gode ting ved d3 og mange dårlige, modsat d2 er max lvl 60 og du skal "Farme" for at komme igennem Inferno istedet for at "Farme" levels,

D3 er en blanding mellem d2 og wow, progress kræver sindsygt godt gear igennem inferno, jeg syntes det er meget sjovt, har brugt en 200 timer på det og har en lvl 60 Barb der er istarten af A3 Inferno Hardcore
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll