d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Kopivarer
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 21 2012 04:03pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 21 Jun 2012 23:57)
Ja det er lidt åndssvagt. Jeg bruger omkring en 5.000 om året ville jeg tro. Men kun når der er behov. Gider da ikke købe fordi jeg er kørt "træt" i det andet, så jeg køber det andet er ødelagt eller slidt.
Forstår hellere ikke folk som skifter tøj flere gange om dagen. Fx har et par bukser om dagen, et andet par om eftermiddagen, og skifter igen om aftenen. Fucking metros...

Dufte bruger jeg dog en del penge på :P Og elektronik... Og kosttilskud.. Og bøger på universitetet!


det værste er ham min ven som brugte 6.5k går meget op i at det hele skal være ralpha lauren
og for 2 måneder siden havde han ikk hørt om ralph lauren
:wallbash:
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 21 2012 04:04pm
Quote (IAcid @ 22 Jun 2012 00:03)
det værste er ham min ven som brugte 6.5k går meget op i at det hele skal være ralpha lauren
og for 2 måneder siden havde han ikk hørt om ralph lauren
:wallbash:


Raulp er også meget nice. Poloer er fede, samt deo og parfume.
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jun 21 2012 04:55pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 21 2012 05:34pm)
Raulp er også meget nice. Poloer er fede, samt deo og parfume.


Axe deo, Alis hættetrøjer og alt godt fra føtex' tøj afdeling.. så får du ikke mere streetcred..
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 21 2012 05:09pm
Quote (MrLennon @ 22 Jun 2012 00:55)
Axe deo, Alis hættetrøjer og alt godt fra føtex' tøj afdeling.. så får du ikke mere streetcred..


Shit en flækker :rofl:
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 21 2012 05:37pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 21 2012 10:33pm)
Grunden til jeg ikke køber fake er fordi den ægte vare holder typisk bedre :)
Også fordi jeg laver penge G  B)


præcis
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 21 2012 07:07pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 21 Jun 2012 23:33)
Grunden til jeg ikke køber fake er fordi den ægte vare holder typisk bedre :)

Også fordi jeg laver penge G  B)


Det har du helt ret i.
For ca 6 år siden købte jeg et fake gucci belt som gik i stykker efter omkring 2 måneder. Og endnu et som havde den samme levetid.

Derefter tænkte jeg fuck it, jeg køber sku et ægte. Den dag i dag er det stadig intakt, og det er det eneste belt jeg har brugt i næsten 6 år :thumbsup:
Member
Posts: 15,807
Joined: Mar 11 2007
Gold: 4,234.00
Jun 21 2012 07:44pm
Hvorfor fuck købe et Gucci-bælte anyway?
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 23 2012 02:26am
Quote (eLmasten @ Jun 21 2012 11:09pm)
haha tænkte det samme.

Jeg står fandme ikke indefor kopivare..
Det sku ikke så meget fordi jeg tænker på prisen, jeg tænker mere på at det meste kopi lort er lavet af små børn som har fortjent et bedre liv.
Så jeg gider ikke " give penge " til deres pimps fordi de kan tjene penge på copy products..

Sweat shop. må brænde i helvede.


sry to say it, men nærmest alle mærkevare er det samme.
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Jun 23 2012 02:49am
HHVAD MANGLER DU?
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 23 2012 03:49am
Quote (IAcid @ Jun 21 2012 12:58pm)
er det ulovligt at sælge fx falske gucci bælter i dk ?


Quote (Hore_to_the_t @ Jun 23 2012 10:49am)
HHVAD MANGLER DU?


tror ikke acid mangler noget da han spøger om det er lovligt at sælge
B)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll