d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Kære Mischadk
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 17 2012 05:06pm
Quote (MischaDK @ 18 Jun 2012 01:04)
det sq da utroligt hva i kan høre og føle herinde hva haha


du burde få dig nogle venner
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 17 2012 05:07pm
Quote (MischaDK @ Jun 18 2012 01:06am)
hvorfor tror du jeg lavede "mit"... tænk dig nu lige lidt om din klaphat og jeg er også fuldblods dansker og jeg kan ikke se det sjove i det


Så gå i seng . Og hils Google når du har ringet til dem
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 17 2012 05:08pm
Quote (IAcid @ Jun 18 2012 12:06am)
du burde få dig nogle venner


ja da du snakker som du har forstand :) nu gider jeg ikke diskutere med jer mere før imorgen når jeg har været på arbejde og tjent mine egne penge


i skriver få jer et liv men hvem skal få sig et liv :) ?
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 17 2012 05:08pm
Quote (TheAngel @ 18 Jun 2012 01:06)
Kære MischaDK, det her er D2jsp, det et troll forum, lær og lev med det eller luk din D2jsp account ned og kom aldrig tilbage :)

Pænt sagt.
Tag dig sammen.


+ 1
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 17 2012 05:08pm
Quote (MischaDK @ Jun 18 2012 01:08am)
ja da du snakker som du har forstand :) nu gider jeg ikke diskutere med jer mere før imorgen når jeg har været på arbejde og tjent mine egne penge


i skriver få jer et liv men hvem skal få sig et liv :) ?


jeg har et.. jelly?
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 17 2012 05:09pm
Quote (TheAngel @ Jun 18 2012 12:08am)
jeg har et.. jelly?


okay smarte du da heldig hva ? :)
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 17 2012 05:09pm
Quote (MischaDK @ Jun 18 2012 01:08am)
ja da du snakker som du har forstand :) nu gider jeg ikke diskutere med jer mere før imorgen når jeg har været på arbejde og tjent mine egne penge


i skriver få jer et liv men hvem skal få sig et liv :) ?


Du tror du har et liv fordi du arbejder ?? For det er der ingen af os andre der gør er 100 % sikker på je tjener mere end dig så hvem skal nu sige få dig et liv ??.... Idiot
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 17 2012 05:10pm
Quote (Historyx @ Jun 18 2012 12:09am)
Du tror du har et liv fordi du arbejder ?? For det er der ingen af os andre der gør er 100 % sikker på je tjener mere end dig så hvem skal nu sige få dig et liv ??.... Idiot


hvor fanden ved du det fra ? du snakker stadig som du har forstand :)
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 17 2012 05:10pm
Quote (MischaDK @ 18 Jun 2012 01:08)
ja da du snakker som du har forstand :) nu gider jeg ikke diskutere med jer mere før imorgen når jeg har været på arbejde og tjent mine egne penge


i skriver få jer et liv men hvem skal få sig et liv :) ?


du burde tage dig sammen og lukke dit jsp acc hvis du ikke kan se det sjove i at nogle derkaer brænde et dk flag

Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 17 2012 05:11pm
Quote (IAcid @ Jun 18 2012 01:10am)
du burde tage dig sammen og lukke dit jsp acc hvis du ikke kan se det sjove i at nogle derkaer brænde et dk flag


This
Quote (MischaDK @ Jun 18 2012 01:10am)
hvor fanden ved du det fra ? du snakker stadig som du har forstand :)


Og stop med a spørg efter mit Tlf nummer du får det ikke for er ikke til piger
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll