d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Rejse > Hvor Skal Du Hen?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Jun 16 2012 05:43pm
Quote (Sirax @ Jun 16 2012 09:17pm)
Ja, det er faktisk udemærket. Vi skal også lige en hurtig tur forbi tyskland og have lidt gufguf med hjem :thumbsup:


hehe det lyder sgu hyggeligt :) så køb da noget med til mig :D

Quote (Fayde @ Jun 16 2012 09:41pm)
Altid!  :thumbsup:

Tour de fis junior edition.


hahha yeah B) det skal sgu nok blive en fed omgang for jer! :D

Quote (Markos. @ Jun 16 2012 09:59pm)
En tur til Kroatien med 6 venner. Sejle rundt i vores egen yacht i én uge! B)

http://www.youtube.com/watch?v=_wC721zLZz4


oi oi! Det lyder sgu til at koste knaster! Men det lyder sgu også fedt :)
Member
Posts: 83,138
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Jun 17 2012 12:03am
Quote (Markos. @ 16 Jun 2012 22:59)
En tur til Kroatien med 6 venner. Sejle rundt i vores egen yacht i én uge! B)

http://www.youtube.com/watch?v=_wC721zLZz4
Fuck det der lyder awesome :O

Quote (Provo2100 @ 17 Jun 2012 01:43)
hehe det lyder sgu hyggeligt :) så køb da noget med til mig :D
Vi har desværre ikke så meget plads og jeg skal selv have så meget så muligt med hjem :rofl:
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Jun 17 2012 01:36am
Quote (Sirax @ Jun 17 2012 07:03am)
Fuck det der lyder awesome :O

Vi har desværre ikke så meget plads og jeg skal selv have så meget så muligt med hjem :rofl:


Hehe ja det kan selvfølgelig være en ulempe ;) men så må trække maven lidt ind :p
Retired Moderator
Posts: 23,289
Joined: Feb 8 2006
Gold: 146,970.00
Trader: Trusted
Jun 17 2012 02:00am
Quote (Provo2100 @ 17 Jun 2012 01:43)
oi oi! Det lyder sgu til at koste knaster! Men det lyder sgu også fedt :)
Det kommer vel til at koste 10.000 - 12.000 kr. for hele turen. Mad og drikkelse inkluderet.
Alt efter hvor meget champagne der skal poppes kan det naturligvis blive dyrere :)
Nu er det alligevel lang tid siden, at alle gutterne har været ude at rejse sammen, så der skal ikke spares på noget.

I år er det første gang vi skal derned, men vi regner med at det bliver en succes og så tager vi derned igen næste år.
Så skal vi samle flere og leje en kæmpe stor yacht! :D
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Jun 17 2012 02:06am
Quote (Markos. @ Jun 17 2012 09:00am)
Det kommer vel til at koste 10.000 - 12.000 kr. for hele turen. Mad og drikkelse inkluderet.
Alt efter hvor meget champagne der skal poppes kan det naturligvis blive dyrere :)
Nu er det alligevel lang tid siden, at alle gutterne har været ude at rejse sammen, så der skal ikke spares på noget.

I år er det første gang vi skal derned, men vi regner med at det bliver en succes og så tager vi derned igen næste år.
Så skal vi samle flere og leje en kæmpe stor yacht! :D


Jamen det lyder jo også til at være en fin pris pg kunne forestille mig en rigtig fed tur i ville få jer :)

Hvis det bliver en kæmpe succes, så kunne man jo nemt forestille sig at gøre det igen, men det er tit bare ikke så sjovt anden gang, som det var første gang, desværre :)
Retired Moderator
Posts: 23,289
Joined: Feb 8 2006
Gold: 146,970.00
Trader: Trusted
Jun 17 2012 02:09am
Quote (Provo2100 @ 17 Jun 2012 10:06)
Jamen det lyder jo også til at være en fin pris pg kunne forestille mig en rigtig fed tur i ville få jer :)

Hvis det bliver en kæmpe succes, så kunne man jo nemt forestille sig at gøre det igen, men det er tit bare ikke så sjovt anden gang, som det var første gang, desværre :)
Det er naturligvis altid risikoen, men vi har andre venner, som har været dernede nogle år og alle årene har været en succes.

Nu har vi prøvet Golden Sands og de andre ting, så nu skulle vi prøve noget lidt mere eksklusivt :) Nu er vi også lidt oppe i årene (23), så vi gider ikke ligge og knække os hver aften :P
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Jun 17 2012 02:26am
Quote (Markos. @ Jun 17 2012 09:09am)
Det er naturligvis altid risikoen, men vi har andre venner, som har været dernede nogle år og alle årene har været en succes.

Nu har vi prøvet Golden Sands og de andre ting, så nu skulle vi prøve noget lidt mere eksklusivt :) Nu er vi også lidt oppe i årene (23), så vi gider ikke ligge og knække os hver aften :P


Jamen det lyder sgu også fedt, ingen tvivl B)

heheh, nej det med at drikke til maven siger stop er jeg også gået væk fra igen, gider sgu ikke rigtig mere. Nu er jeg sgu mere til at nyde aftenen og have det sjovt og godt, istedet for at drikke om kap med enhver :)
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 17 2012 03:26am
Usa
New York og Miami
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Jun 17 2012 05:38am
Quote (IAcid @ Jun 17 2012 10:26am)
Usa
New York og Miami


Stilet! Kunne jeg satme godt tænke mig B)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 17 2012 05:49am
Feltkursus! Og en tur til London.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll