d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Søger En Film > Helst Gyser/horror - Uden Splatter
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 16 2012 11:53am
Quote (FasterA @ Jun 16 2012 07:47pm)
Er ikke sart, men finder ikke splatter specielt underholdende :D


den sjette sans. The omen. hmmm mange flere, men kan ikke huske hvad de hedder lige nu.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 16 2012 11:56am
American Horror Story serien er et must!
Damen og jeg er ved 5 afsnit nu. Det er satme en serie i top klassen. Kan næste matche Game of Thrones :)
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Jun 16 2012 02:38pm
Quote (ZwiX @ Jun 16 2012 06:56pm)
American Horror Story serien er et must!
Damen og jeg er ved 5 afsnit nu. Det er satme en serie i top klassen. Kan næste matche Game of Thrones :)


Er ved afsnit 3 :-D
Regner med at tage et afsnit før jeg smutter i seng :-)
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll