d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nogen Der Ved Hvilke Sko Dette Er ? > Nogen Der Ved Hvad For Nogen Sko Dette E
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Jun 16 2012 05:32pm
Her:
http://i.imgur.com/DUXTw.jpg

Men ved ikke hvor du kan købe dem, sorry.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 17 2012 03:43am
Quote (Tigerss @ 17 Jun 2012 01:32)
Her:
http://i.imgur.com/DUXTw.jpg

Men ved ikke hvor du kan købe dem, sorry.


:rofl:
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 17 2012 09:45am
Quote (MischaDK @ 16 Jun 2012 23:14)
Reported :)


det her er jo bare sørgeligt
Invalid post specified, or post already reported.

:rofl:
Member
Posts: 1,209
Joined: Apr 13 2009
Gold: 2.00
Jun 18 2012 03:18am
Quote (MischaDK @ Jun 16 2012 12:43pm)
jo men det er da ikke og kopiere hans stil ? tag dig nu lige lidt sammen kammerat


Du kopiere hans stil og bagefter tuder du over det, når folk gør dig opmærksom på det. Det er fandme sødt


Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Jun 18 2012 05:35am
Quote (dawnofdead @ 18 Jun 2012 11:18)
Du kopiere hans stil og bagefter tuder du over det, når folk gør dig  opmærksom på det. Det er fandme sødt


Det sgu ikke for sjov du har 20% var' ?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 18 2012 05:44am
Quote (JakazaD @ 18 Jun 2012 13:35)
Det sgu ikke for sjov du har 20% var' ?


*hva*

Tak mig senere ;)
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Jun 18 2012 05:45am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 18 Jun 2012 13:44)
*hva*

Tak mig senere ;)


Takke dig for hvad multi? :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 18 2012 05:49am
Quote (JakazaD @ 18 Jun 2012 13:45)
Takke dig for hvad multi? :)


For at rette din pinlige fejl som man lavede i 3.klasse.

Ps.: Kan også give dig et kursus i hvornår man bruger 'for' og hvornår man bruger 'får', det bliver bare ikke idag.

Ps.: Lad os lege. Hvis jeg er en multi, hvem er jeg så? :lol:
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Jun 18 2012 05:52am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 18 Jun 2012 13:49)
For at rette din pinlige fejl som man lavede i 3.klasse.

Ps.: Kan også give dig et kursus i hvornår man bruger 'for' og hvornår man bruger 'får', det bliver bare ikke idag.

Ps.: Lad os lege. Hvis jeg er en multi, hvem er jeg så?  :lol:


Jeg vil meget gerne have det kursus nu. :)
Det du siger er at "Takke dig for hvad multi?" skulle være " Takke dig får hvad multi?"
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 18 2012 05:54am
Quote (JakazaD @ 18 Jun 2012 13:52)
Jeg vil meget gerne have det kursus nu. :)
Det du siger er at "Takke dig for hvad multi?" skulle være " Takke dig får hvad multi?"


Nope, men det er typiske fejl man lavede i 3.klasse <3
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll