Quote (JakazaD @ 18 Jun 2012 13:45)
Takke dig for hvad multi?

For at rette din pinlige fejl som man lavede i 3.klasse.
Ps.: Kan også give dig et kursus i hvornår man bruger 'for' og hvornår man bruger 'får', det bliver bare ikke idag.
Ps.: Lad os lege. Hvis jeg er en multi, hvem er jeg så?