d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nogle Der Joiner Mig ? > Nyt Spil
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,718
Joined: Jan 16 2008
Gold: 0.00
Jun 15 2012 05:11pm
Jeg er frisk når jeg får min nye pc i næste uge.. Har spillet det førhen hos en kammerat, og syntes det var fedt :).. så sender lige en pm når jeg har fået den nye pc :)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 15 2012 05:28pm
Quote (Dement123 @ 16 Jun 2012 01:11)
Jeg er frisk når jeg får min nye pc i næste uge.. Har spillet det førhen hos en kammerat, og syntes det var fedt :).. så sender lige en pm når jeg har fået den nye pc :)


Super det ser jeg frem til :)
Member
Posts: 1,363
Joined: Dec 23 2006
Gold: 1,960.00
Jun 16 2012 04:04am
Gamer vi evt idag ?
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll