d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Noget Galt > Min Computer Lagger Selv I Low-mode D3
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 10 2012 08:47am
Quote (Sunshines @ 10 Jun 2012 16:13)
Jeg har downloadet driverne osv. Tror måske det hjalp en smule. Skulle min computer være i stand til at køre d3 på højt?


Hvis du har et GT 555M kan du makse, med alt på high (shadows medium), og en 55-60 FPS. Afhængig af opløsning også.
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 10 2012 09:45am
Okay, det hjalp faktisk relativt meget dine råd. Tak
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 10 2012 10:32am
Quote (Sunshines @ 10 Jun 2012 17:45)
Okay, det hjalp faktisk relativt meget dine råd. Tak


Så det hele virker? :D
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 10 2012 11:40am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 10 2012 05:32pm)
Så det hele virker? :D


Det tror jeg :D
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 10 2012 01:02pm
Quote (Sunshines @ 10 Jun 2012 19:40)
Det tror jeg :D


Awesome :D
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 11 2012 07:26am
Igår var det fint men idag lagger det igen. Er der et sted man kan få computeren til hele tiden at køre på NVidia kortet?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 11 2012 08:02am
Quote (Sunshines @ 11 Jun 2012 15:26)
Igår var det fint men idag lagger det igen. Er der et sted man kan få computeren til hele tiden at køre på NVidia kortet?


Højreklik på skrivebordet - nVidia Kontrolpanel - under 3D-indstillinger - Administrer 3D-indstillinger - under Globale indstillinger - Foretrukken grafikprocesser - Nvidia-processer med høj ydeevne.
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 11 2012 08:19am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 11 2012 03:02pm)
Højreklik på skrivebordet - nVidia Kontrolpanel - under 3D-indstillinger - Administrer 3D-indstillinger - under Globale indstillinger - Foretrukken grafikprocesser - Nvidia-processer med høj ydeevne.


Okay, tak.

Du lyder til at have ret styr på det så jeg har et andet spørgsmål. Når jeg bruger net fra min iphone er jeg så på en anden IP-adresse?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 11 2012 08:21am
Quote (Sunshines @ 11 Jun 2012 16:19)
Okay, tak.

Du lyder til at have ret styr på det så jeg har et andet spørgsmål. Når jeg bruger net fra min iphone er jeg så på en anden IP-adresse?


http://da.wikipedia.org/wiki/Internetprotokol
Kort sagt ja. Men MAC adressen er fortsat den samme :) => http://da.wikipedia.org/wiki/MAC-adresse
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 11 2012 10:55am
Jeg bliver snart tosset af det her. Igen lagger det. Igår var det en nydelse at spille men nu lagger det igen. Hvad er det der sker?
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll