d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ekstra Bladet
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 7 2012 10:45am
Quote (Whyred @ 7 Jun 2012 17:45)
Køber du det eller er det på gefühl når du ser et sted?
Når jeg ser deres spisesedler tænker jeg bare, "nej nej nej, stop nu jer selv", så jeg får aldrig kigget i dem.



Jeg er godt klar over at der er en læserbase, ellers ville de ikke eksistere, og sporten er vel noget af det der trækker mest kunne jeg forestille mig. Det er også begrænset hvor meget man kan fucke op dér, men jeg ville aldrig støtte Ekstrabladet alane på baggrund af alle de klampartikler de forpester nyhedsbilledet med.


Haha, nej, ville aldrig købe det. Browser forsiden, ser en tåbelig titel, klikker og håber, at kommentarer er slået til. Jeg læser sjældent andet end kommentarerne.
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 7 2012 11:02am
Quote (Monze @ Jun 7 2012 06:38pm)
Jeg elsker når potheads kommer med deres rage :ROFL:

Ønsker ikke at deltage i en samtale med dem da det er sjovt nok at se den mass rage der følger :D


You hates very much!

This post was edited by exiter_dk on Jun 7 2012 11:02am
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 7 2012 02:40pm
Quote (Molle_fkk @ Jun 7 2012 12:11pm)
Hvis du ryger hash blandet med tobak er det lige så slemt at ryge en joint som at ryge en smøg. Du bliver bare ikke afhængig af det på samme måde som du gør med cigaretter.


l 2 riste.
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Jun 7 2012 02:49pm
Quote (berens @ Jun 7 2012 04:25pm)
Jeg læser ufattelig mange af deres sports artikler.


De er så outdated, brug hellere nogle andre sider, hvor de rent faktisk kommer med lidt mere guf og i en mindre fordummende udskrift. Kun et forslag.
- er personligt træt af at læse om de forskellige fodboldspilleres evner på banen og hvor deres styrke og svagheder ligger. En fodboldfan ved det sgu da allerede og gider sgu ikke at se så meget ligegyldig fyld.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 8 2012 07:09am
Quote (Grandebedte @ 7 Jun 2012 17:29)
Du læser deres sportstekster*
At kalde det for artikler insinuerer, at de følger en eller anden form for standard eller genre.


:lol:

bliver du aldrig træt af at rette på folk?
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll