Quote (Whyred @ 7 Jun 2012 17:45)
Køber du det eller er det på gefühl når du ser et sted?
Når jeg ser deres spisesedler tænker jeg bare, "nej nej nej, stop nu jer selv", så jeg får aldrig kigget i dem.
Jeg er godt klar over at der er en læserbase, ellers ville de ikke eksistere, og sporten er vel noget af det der trækker mest kunne jeg forestille mig. Det er også begrænset hvor meget man kan fucke op dér, men jeg ville aldrig støtte Ekstrabladet alane på baggrund af alle de klampartikler de forpester nyhedsbilledet med.
Haha, nej, ville aldrig købe det. Browser forsiden, ser en tåbelig titel, klikker og håber, at kommentarer er slået til. Jeg læser sjældent andet end kommentarerne.