Quote (Headshot @ 5 Jun 2012 21:40)
Er næsten sikker på din lillebror hedder Tot.
For kan høre du ikke har forstand på poker.
Hvilket? Jeg kan da reglerne, og har da spillet i kasino, hvor jeg vandt 35.000 kroner, men smed dem væk 1 time efter.. Heldet kommer og går.
En 94'er skal sku ikke belære mig om hvordan man spiller poker

Når du en dag får penge mellem hænderne, så vil du forstå at gå all-in med FG, og all-in med dine penge, har en væsentlig forskel.
Noobs spiller ikke for penge, de spiller netop for FG's..
E: Hvor er dine FG's?
This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 5 2012 02:38pm