d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Andre Trampere Her På Jsp?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 5 2012 06:08am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 4 2012 10:36pm)


Yndigt :rofl:
Member
Posts: 6,409
Joined: May 18 2008
Gold: 35.55
Jun 5 2012 10:45am


Defqon 1 2011 er blevet lagt ud på youtube ! :).... Det er nice, tror det er en blanding.
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Jun 5 2012 11:12am
Hvad mener du?
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 5 2012 11:35am
Jeg tramper meget!
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 5 2012 11:45am
Quote (waw @ Jun 5 2012 06:35pm)
Jeg tramper meget!


hehe :)
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 5 2012 11:45am
ops dobble :)

This post was edited by A_D on Jun 5 2012 11:46am
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 5 2012 11:58am
Quote (Gerner @ Jun 5 2012 01:30am)
Kald lige Skrillex tramper musik.. Det mainstream lort gider jeg i hvert fald ikke.. Han har ødelagt sin egen musik med alt muligt lort, som burde forbydes...

Det her er tramper musik.. God klassisk trampermusik..

http://www.youtube.com/watch?v=G-ppEO3Y2kg


Jaaaaaa taaaaak! :wub:
love on that music! :love:
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 5 2012 12:32pm
Quote (Gerner @ Jun 5 2012 01:30am)
Kald lige Skrillex tramper musik.. Det mainstream lort gider jeg i hvert fald ikke.. Han har ødelagt sin egen musik med alt muligt lort, som burde forbydes...

Det her er tramper musik.. God klassisk trampermusik..

http://www.youtube.com/watch?v=G-ppEO3Y2kg


:p

Jeg høre også noget "klassisk" tramp musik til fester..

stort set alle fester jeg er til bliver der spillet Psytrance musik...
( måske fordi alle er på emma ) :D
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Jun 5 2012 02:26pm
Er kun tramper, når jeg ikke for min vilje
Member
Posts: 8,320
Joined: Jun 9 2006
Gold: 4,790.99
Jun 5 2012 02:32pm
Quote (Gerner @ 5 Jun 2012 02:30)
Kald lige Skrillex tramper musik.. Det mainstream lort gider jeg i hvert fald ikke.. Han har ødelagt sin egen musik med alt muligt lort, som burde forbydes...

Det her er tramper musik.. God klassisk trampermusik..

http://www.youtube.com/watch?v=G-ppEO3Y2kg


andre kan lide det og derfor kan du ikke eller hvad ? :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll