Quote (FasterA @ Jun 3 2012 09:16pm)
Nej, kender ikke pigens baggrund, eller plejefamiliens. Siger heller ikke at det at de fjerner hende er forkert, men måden det udføres på er forkert.
En 12 årig pige skal ikke udsættes for vold af kommunen eller plejefamilien, men hvis plejefamilien er så slemme som du antager, hvorfor vil hun så ikke væk frivilligt?
Ved godt at der må lægge noget bag, historien er ikke ude endnu, men håber den er god.
Kender ingen mennesker som vil kæmpe for at blive et sted hvor de bliver behandlet af lort, og det kan jeg sige, fordi jeg selv har været i den situation er jeg er flyttet
fordi jeg blev behandlet unfair, aldrig i livet ville jeg da kæmpe for at blive et sted hvis jeg havde den følelse.
Det kommer jo an på hvordan du ser verden + hvor længe du har været et sted.
Igen basere du tingene forkert.
Hvis pigen er i en kreds hvor hun allerede som 12 årig laver lort og ballade og den her *plejefamilie*,
ser passivt til, så skal kommunen gøre noget! Hvis familien synes at de ting pigen gør er rigtige, eller at de slet ikke kender til det her fra pigens side af, men har fået det afvide af kommunen
så det slet ikke sikkert de gør noget ved det, igen så er plejefamilien jo ikke god nok, hvis de ikke kan være ansvarlige over for pigen?
Som plejefamilie har du forpligtigelser og der er rigtig meget arbejde i visse personer.
Hvis familien ikke har kunne gøre som ventet, men måske er faldet i godt spænd med pigen, så vil de jo ikke af med hende.
Der kan være så mange utallige forklaringer på det her.
Det her er fra min side bare eventuelle forklaringer af fjernelsen

ikke sikkert de er rigtige eller noget.