Quote (LazyDazy @ 30 May 2012 23:56)
okay.. jeg må indrømme jeg har taget mig selv i, at have se ''gæt og grimasser'' med kendte danskere fra 90'erne, det var meget underholdende

De er fandme også gode til det!
Nogle måneder siden, så kom en af disse såkaldte "kontrollør" forbi mit hjem. Jeg afviste naturligvis at jeg havde noget form for elektronisk udstyr i hjemmet, og smækkede døren pænt foran snuden på ham.
(Hvis man er ekstra arrogant, så er chancen størst for de ikke kommer forbi igen). Derefter tændte jeg så mit TV, og ved et tilfælde slå jeg over til DRHD. Programoversigten lød :
" Nu er der en enestående mulighed for at se hele Danmark, som det ser ud gennem forruden på et tog. Se det her på siden i HD-kvalitet eller på DR HD fra 23. december.
Man sætter et kamera op i forruden på et tog, der kører gennem landskabet, og så filmer man ’bare’ turen. Idéen er norsk og er blevet et kæmpehit. Nu bliver idéen fortolket i en dansk version, når DR HD i juledagene sender 10 film med masser af jernbanespor og smuk dansk natur – filmet i HD-kvalitet af et kamera, der sidder fast i forruden på et lokomotiv, som kører gennem landet. De ti togfilm sendes fra 23. december til 31. december, hvor klassiske togstrækninger bliver sendt i deres uredigerede og fulde længde fra morgenstunden på DR HD. " 
-
http://www.dr.dk/HD/paa-skinner/danmark-fra-togsiden.htmSiden den dag har jeg aldrig nogensinde ville betale DR licens, og fraråder alle til at gøre det. Skal mine penge bliver brugt til noget der er så dumt?
PS.
Hvis de tilmelder en til DR licens, fordi de har mistanke om at du har elektronisk udstyr, skal man bare framelde sig det igen. Så går der nok et halvt års tid, før de igen tilmelder en.