d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dr Licens
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 30 2012 03:20pm
Quote (LazyDazy @ May 30 2012 11:13pm)
Der er faktisk en DR K, som sender old gamle tv udsendelser ingen gider se.


Jeg landede engang på DR K midt i en Megadeth koncert.
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
May 30 2012 03:41pm
Quote (LazyDazy @ May 30 2012 11:13pm)
Der er faktisk en DR K, som sender old gamle tv udsendelser ingen gider se.


Dr K sender nice dokus + lots more. + der bliver sendt roskilde koncerter! vækker dejlige og varme minder <3
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 30 2012 03:56pm
okay.. jeg må indrømme jeg har taget mig selv i, at have se ''gæt og grimasser'' med kendte danskere fra 90'erne, det var meget underholdende :D
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 31 2012 03:23am
Quote (LazyDazy @ 30 May 2012 23:56)
okay.. jeg må indrømme jeg har taget mig selv i, at have se ''gæt og grimasser'' med kendte danskere fra 90'erne, det var meget underholdende :D


De er fandme også gode til det!

***

Nogle måneder siden, så kom en af disse såkaldte "kontrollør" forbi mit hjem. Jeg afviste naturligvis at jeg havde noget form for elektronisk udstyr i hjemmet, og smækkede døren pænt foran snuden på ham. (Hvis man er ekstra arrogant, så er chancen størst for de ikke kommer forbi igen). Derefter tændte jeg så mit TV, og ved et tilfælde slå jeg over til DRHD. Programoversigten lød :

" Nu er der en enestående mulighed for at se hele Danmark, som det ser ud gennem forruden på et tog. Se det her på siden i HD-kvalitet eller på DR HD fra 23. december.
Man sætter et kamera op i forruden på et tog, der kører gennem landskabet, og så filmer man ’bare’ turen. Idéen er norsk og er blevet et kæmpehit. Nu bliver idéen fortolket i en dansk version, når DR HD i juledagene sender 10 film med masser af jernbanespor og smuk dansk natur – filmet i HD-kvalitet af et kamera, der sidder fast i forruden på et lokomotiv, som kører gennem landet. De ti togfilm sendes fra 23. december til 31. december, hvor klassiske togstrækninger bliver sendt i deres uredigerede og fulde længde fra morgenstunden på DR HD. "
:wallbash: - http://www.dr.dk/HD/paa-skinner/danmark-fra-togsiden.htm

Siden den dag har jeg aldrig nogensinde ville betale DR licens, og fraråder alle til at gøre det. Skal mine penge bliver brugt til noget der er så dumt?

PS. Hvis de tilmelder en til DR licens, fordi de har mistanke om at du har elektronisk udstyr, skal man bare framelde sig det igen. Så går der nok et halvt års tid, før de igen tilmelder en.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 31 2012 05:02am
Så politiet blander sig ikke, og vil have en ind til afhøring? :D
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 31 2012 05:07am
Quote (LazyDazy @ 31 May 2012 13:02)
Så politiet blander sig ikke, og vil have en ind til afhøring? :D


Aldrig hørt om det.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 31 2012 05:10am
Quote (LazyDazy @ May 31 2012 01:02pm)
Så politiet blander sig ikke, og vil have en ind til afhøring? :D


Nej, gør de ikke.
De sender i mange tilfælde en person ud og banker på døren :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 31 2012 05:17am
Quote (TheAngel @ 31 May 2012 13:10)
Nej, gør de ikke.
De sender i mange tilfælde en person ud og banker på døren :)


De kan også finde på at tilmelde en uden ens sammentykke, men så framelder man sig bare "servicen" igen.

DR licens er virkelig svinsk :fume: . Kan ikke være rigtigt, at bare fordi de har lagt en hjemmeside offentligt, så SKAL man betale licens? Det vil svare til, at jeg ligger en hjemmeside op, og indkræver et gebyr, også hvis du ikke benytter dig af hjemmesiden..
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 31 2012 05:18am
Quote (TheAngel @ 31 May 2012 12:10)
Nej, gør de ikke.
De sender i mange tilfælde en person ud og banker på døren :)


Præcis, skumle personer, de gemmer sig uden foran din dør og prøver at høre om du har tv/radio tændt osv, skumle personer.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 31 2012 07:52am
framelder sgu lortet, så tager jeg den der fra.
kan godt bruge 200 mere i måneden !
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll