d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Guild Wars 2 Beta > 8-12 Juni
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 9 2012 03:26am
Quote (eLmasten @ 9 Jun 2012 10:14)
okay :D

bør man købe deluxe eller bare alm version?


/e

så har jeg købt det - Deluxe versionen :D
håber sku det bliver sjovt !



Fedt ! :)

Deluxe havde jeg gået efter, så godt du tog den!
Far Shiverspeak severen, er den server med flest nordiske guilds/spillere, så det vil være en god server at tage -Dog ikke i beta, da den er high populated hvilket kan være et problem.
Sig til hvis i har lyst til noget PvP.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 9 2012 03:31am
Quote (eLmasten @ 9 Jun 2012 11:14)
okay :D

bør man købe deluxe eller bare alm version?


/e

så har jeg købt det - Deluxe versionen :D
håber sku det bliver sjovt !


Awesome. Now go buy one for me -.-
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 9 2012 04:08am
Quote (LazyDazy @ Jun 9 2012 10:26am)
Fedt ! :)

Deluxe havde jeg gået efter, så godt du tog den!
Far Shiverspeak severen, er den server med flest nordiske guilds/spillere, så det vil være en god server at tage -Dog ikke i beta, da den er high populated hvilket kan være et problem.
Sig til hvis i har lyst til noget PvP.


Yeah havde også set at dén server var populær i norden :D
så bliver den server jeg vælger..
skal nok skrive :)

Quote (ZwiX @ Jun 9 2012 10:31am)
Awesome. Now go buy one for me -.-


sell ur fg :b
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 9 2012 07:03am
FUCK DET ER NICE :D
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 9 2012 07:37am
haha, told you :D

vi kan team op hvis du vil
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 9 2012 08:51am
Quote (LazyDazy @ Jun 9 2012 02:37pm)
haha, told you :D

vi kan team op hvis du vil


kan vi godt finde ud af :D

lige nu er jeg igang med at få mit stream til at virke.. det lagger lidt på streamen tho :S

sig.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 9 2012 09:08am
vil du stream mens du spiller? ^^

men hvad siger du til at hoppe ind i noget WvW?
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 9 2012 01:38pm
Quote (LazyDazy @ Jun 9 2012 04:08pm)
vil du stream mens du spiller? ^^

men hvad siger du til at hoppe ind i noget WvW?


yeah det er min plan bare at hygge streame lidt.. :D

men også meget rart bare at få det til at virke, så jeg kan streame Starcraft , hardcore d3 & hon :D

. hvordan virker WvW?
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 9 2012 07:14pm
Du skal have lyd på dine streams, og fixe at den ikke går over i sort skærm :P

Hvad syntes du indtil videre?
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 9 2012 07:16pm
Quote (LazyDazy @ Jun 10 2012 02:14am)
Du skal have lyd på dine streams, og fixe at den ikke går over i sort skærm :P

Hvad syntes du indtil videre?


yeah - jeg synes spillet er meget nice, er bare gået lidt i stå, er lvl 6 og er kommet til en chain quest hvor man skal være lvl 8 helst for at klare den..
+ pvp serverne var vidst nede, så kunne ikke pvp :S
Go Back To Dansk Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll