Quote (eLmasten @ 9 Jun 2012 10:14)
okay
bør man købe deluxe eller bare alm version?
/e
så har jeg købt det - Deluxe versionen

håber sku det bliver sjovt !
Fedt !

Deluxe havde jeg gået efter, så godt du tog den!
Far Shiverspeak severen, er den server med flest nordiske guilds/spillere, så det vil være en god server at tage -Dog ikke i beta, da den er high populated hvilket kan være et problem.
Sig til hvis i har lyst til noget PvP.