d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Skive Festival I Morgen!
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold: 356.25
Trader: Trusted
Jun 4 2012 02:14pm
Quote (Headshot @ Jun 3 2012 02:57pm)
det var feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed
og tjoh nu i nævner det, så kommer der snart en masse gode 'frække' billeder på facebook... af mig selv :lol:
kan da godt smide dem herind hvis i vil ;-)


eeh du mener af de dejlige piger ikke? :P så kunne man godt lige kig :wub:
nice at hører det fedt der :)


Quote (Headshot @ Jun 3 2012 04:49pm)
har dem ikke selv, selvfølgelig :-) Venter selv på folk smider deres billeder op på facebook.
kender i det hvor man glæder sig til at se billeder af hvad man egentligt har lavet de sidste mange dage? :lol:


nej lol :rofl:


Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll