Quote (Historyx @ 27 May 2012 00:36)
du er jo 100% idiot
og ja jeg blev spurgt
Levels:
Noob
Retard
Idoit
sit and take notes
1. Hvordan kan jeg være 100% idiot, når din rangliste ser sådan ud?
2. Nej, vi har ikke spurgt, vi har konstateret.
3. I det mindste kan jeg finde ud af at Google, og derfor ikke har behov for at lave en tråd om noget så åbenlyst. Kom nu selv ud af dit støvet værelse.
This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 27 2012 02:39am