Quote (SIT_nTakeNotes @ May 25 2012 10:35am)
Det fedeste ved alienware, er at hvis der er en RMA på den, så kommer de hjem til dig næste dag (også lørdag) og reparerer den på stedet.
Så kan du customize den som du har lyst til. Hardware er også langt mere opdateret end de fleste andre mærker.
Så yder den bare bedre, og er bare bedre til alt, ift. andre førende gamer laptops.
En kammerat fik en alienware laptop, den røg sgu tilbage med payback fordi den suttede..

Men alienware er Dell, og Dell laver super computere imo!
Quote (JelleDK @ May 25 2012 09:29am)
Min bærbar, har også forskellige indstillinger, for ydelse.. Det er for at man kan spare på batteriet, når man sidder uden lader..
Skal dog ikke selv aktivere ekstra blæsere, skal bare trykke 'FN' og mellemrum, så går den i high performence og aktivere grafikkortet og blæseren på max ydelse..
Hvis jeg glemmer at slå det til, så efter 5 minutter inde i noget, hvor den kræver max ydelse, så spørger den om man vil slå det til..
Det er også en Asus..
Jeg vil stadig anbefale dig at købe en compter som denne
Det er meget muligt, men når man bruger en computer, så skal det simpelthen ikke være nødvendigt at aktivere noget som helst når du bruger den.
Teknologien idag er så langt fremme, at hardwaren burde være i stand til at gøre det her selv. At skal aktivere en hel masse for at kan game er bullshit...
This post was edited by TheAngel on May 25 2012 08:25am