d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Er Den Værd At Købe?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
May 25 2012 01:50am
Under alle omstændigheder, er det ikke værd at købe fra Leasy.

Og gør som Angel siger, en god stationær + mindre god bærbar i stedet. Det der med gaming bærbar. Nej :/
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
May 25 2012 02:06am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 25 2012 08:39am)
Ah, den er ikke ligegyldig. Der er trods forskel på 2 Gb, og 4 Gb :) Den er dog "ligegyldig", når vi snakker så mange Gb. Og er enig, den er OVERHOVED ikke 16.000 kroner værd.




Du kender vist ikke fordelene ved en AlienWare... Om det værd at overbetale, er op til den enkelte. Lidt ligesom Apple. Man får hvad man betaler for.


Jeg bryder mig ikke om AlienWare.. Synes ikke det er det værd, næsten at skulle give det dobbelte, bare pga af navnet..
Så det var bare min mening, omkring at købe computer, med de mærker..
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 25 2012 02:35am
Quote (JelleDK @ 25 May 2012 10:06)
Jeg bryder mig ikke om AlienWare.. Synes ikke det er det værd, næsten at skulle give det dobbelte, bare pga af navnet..
Så det var bare min mening, omkring at købe computer, med de mærker..


Det fedeste ved alienware, er at hvis der er en RMA på den, så kommer de hjem til dig næste dag (også lørdag) og reparerer den på stedet.
Så kan du customize den som du har lyst til. Hardware er også langt mere opdateret end de fleste andre mærker.

Så yder den bare bedre, og er bare bedre til alt, ift. andre førende gamer laptops.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 25 2012 02:35am
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 25 2012 08:23am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 25 2012 10:35am)
Det fedeste ved alienware, er at hvis der er en RMA på den, så kommer de hjem til dig næste dag (også lørdag) og reparerer den på stedet.
Så kan du customize den som du har lyst til. Hardware er også langt mere opdateret end de fleste andre mærker.

Så yder den bare bedre, og er bare bedre til alt, ift. andre førende gamer laptops.


En kammerat fik en alienware laptop, den røg sgu tilbage med payback fordi den suttede.. :)

Men alienware er Dell, og Dell laver super computere imo!


Quote (JelleDK @ May 25 2012 09:29am)
Min bærbar, har også forskellige indstillinger, for ydelse.. Det er for at man kan spare på batteriet, når man sidder uden lader..
Skal dog ikke selv aktivere ekstra blæsere, skal bare trykke 'FN' og mellemrum, så går den i high performence og aktivere grafikkortet og blæseren på max ydelse..
Hvis jeg glemmer at slå det til, så efter 5 minutter inde i noget, hvor den kræver max ydelse, så spørger den om man vil slå det til..
Det er også en Asus..

Jeg vil stadig anbefale dig at købe en compter som denne


Det er meget muligt, men når man bruger en computer, så skal det simpelthen ikke være nødvendigt at aktivere noget som helst når du bruger den.
Teknologien idag er så langt fremme, at hardwaren burde være i stand til at gøre det her selv. At skal aktivere en hel masse for at kan game er bullshit...

This post was edited by TheAngel on May 25 2012 08:25am
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 25 2012 08:43am
Quote (PoD_Clan @ 25 May 2012 00:20)


Den er virkelig, VIRKELIG ringe til prisen, og så vil du oven i hatten købe den hos Leasy...

e: gør som de andre foreslår og byg en stationær i stedet. Du får noget bedre til den halve pris.

mere e:
Quote (TheAngel @ 25 May 2012 16:23)
Det er meget muligt, men når man bruger en computer, så skal det simpelthen ikke være nødvendigt at aktivere noget som helst når du bruger den.
Teknologien idag er så langt fremme, at hardwaren burde være i stand til at gøre det her selv. At skal aktivere en hel masse for at kan game er bullshit...

Arh, nu piver du. Flere nye bærbare har to grafikkort, som Jelles sikkert også har, hvor man så kan vælge mellem et shitty onboard og et til gaming/hvad det nu måtte være. At kunne skifte med et tryk på en knap er hardly at "aktivere en hel masse" imo. Desuden er det langt mere strømbesparende at gøre det på den her måde, end det er at gøre det med software. Jeg ved ikke lige, hvordan du havde forestillet dig, at hardwaren skulle kunne styre det selv, for der skal helt sikkert software ind over, og den skal stå og monitere i baggrunden.

This post was edited by Grandebedte on May 25 2012 08:48am
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 25 2012 08:52am
Quote (Grandebedte @ May 25 2012 04:43pm)


Arh, nu piver du. Flere nye bærbare har to grafikkort, som Jelles sikkert også har, hvor man så kan vælge mellem et shitty onboard og et til gaming/hvad det nu måtte være. At kunne skifte med et tryk på en knap er hardly at "aktivere en hel masse" imo. Desuden er det langt mere strømbesparende at gøre det på den her måde, end det er at gøre det med software. Jeg ved ikke lige, hvordan du havde forestillet dig, at hardwaren skulle kunne styre det selv, for der skal helt sikkert software ind over, og den skal stå og monitere i baggrunden.


Det er meget muligt at du har ret i at jeg piver ^^
Men det vel et synspunkt, er det ikke?

det har nok noget at gøre med min brors bærbar, at han skal aktivere så meget som han skal, for at kan spille spil på den.
Jeg vil sgu have det så når jeg trykker start, så skal lortet bare starte!! Ikke noget med at aktivere noget som helst :)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 25 2012 09:13am
Quote (TheAngel @ 25 May 2012 16:52)
Det er meget muligt at du har ret i at jeg piver ^^
Men det vel et synspunkt, er det ikke?

det har nok noget at gøre med min brors bærbar, at han skal aktivere så meget som han skal, for at kan spille spil på den.
Jeg vil sgu have det så når jeg trykker start, så skal lortet bare starte!! Ikke noget med at aktivere noget som helst :)


Jojo, helt sikkert, men jeg synes det er et billigt trade-off mod at kunne sætte batteriforbruget på at beregne grafik så markant ned. :)

Hver sin præference.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 25 2012 09:30am
Quote (Grandebedte @ 25 May 2012 16:43)
Desuden er det langt mere strømbesparende at gøre det på den her måde, end det er at gøre det med software. Jeg ved ikke lige, hvordan du havde forestillet dig, at hardwaren skulle kunne styre det selv, for der skal helt sikkert software ind over, og den skal stå og monitere i baggrunden.


Faktisk så gør software det hele selv. Den afgør om den enkelte opgave er krævende, og derefter skifter den selv mellem kortene. At han så skifter ydeevnen, det er hans eget valg, det er slet ikke et must. :)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 25 2012 09:32am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 25 May 2012 17:30)
Faktisk så gør software det hele selv. Den afgør om den enkelte opgave er krævende, og derefter skifter den selv mellem kortene. At han så skifter ydeevnen, det er hans eget valg, det er slet ikke et must. :)


Nu siger du "det hele" og det er jo ikke rigtigt, men ja, tror egentlig bare han mente, at det skulle være automatisk. ;)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 25 2012 09:36am
Quote (Grandebedte @ 25 May 2012 17:32)
Nu siger du "det hele" og det er jo ikke rigtigt, men ja, tror egentlig bare han mente, at det skulle være automatisk. ;)


Hvorfor er det ikke rigtigt? Jeg har selv en Asus, og softwaren gør absolut alt selv. Når jeg sætter et spil i gang, sætter den GPU'en over i nVidia, hvis jeg surfer eller skriver i Word, skifter den tilbage til onboard. Så jo, den gør alt selv. Hvis den så ikke skifter imellem, kan det rettes med to klik i indstillingerne, og det vil blive gjort fremover.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll