d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > _hva Så Drenge, Og Evt Piger!_ > Lækkert Sommer Vejr Var ;)?
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 26 2012 08:28am
Quote (Historyx @ May 26 2012 02:11pm)
Du er ikke for skarp hva?




Troede der kun var piger her på siden


Kæft :)
Member
Posts: 5,380
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,219.00
May 26 2012 08:38am
Quote (xuro @ May 26 2012 04:28pm)
Kæft :)


Hahaha noob med 10 warn welcome back efter dine 24 hours
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 26 2012 09:01am
Quote (Historyx @ May 26 2012 03:38pm)
Hahaha noob med 10 warn welcome back efter dine 24 hours


TAK KNÆGT.
Member
Posts: 5,380
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,219.00
May 26 2012 09:03am
Quote (xuro @ May 26 2012 05:01pm)
TAK KNÆGT.


Hvad spiller du lækker for ?
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 26 2012 09:03am
Quote (Historyx @ May 26 2012 04:03pm)
Hvad spiller du lækker for ?


Hvad spiller du sej for?

Get at my level son.
Member
Posts: 5,380
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,219.00
May 26 2012 10:34am
Quote (xuro @ May 26 2012 05:03pm)
Hvad spiller du sej for?

Get on my level son.


Fixed your post bro
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 26 2012 10:35am
Quote (Historyx @ May 26 2012 05:34pm)
Fixed your post bro


Nånå, spiller rigtig sej hva..

Stop dodge mig på aim :3
Member
Posts: 11,833
Joined: Dec 28 2007
Gold: 7.77
Trader: Trusted
May 26 2012 04:00pm
Quote (Sirax @ 26 May 2012 11:36)
Hvad arbejder du med? :)

Hvad er det der MC ting du skal gøre dig klar til? :D


Roadracing på mantorp og Nürburgring, Køre på en Kawasaki Zx10R, med power commander, og full-system akrapovic EVO, + Portet topstykke, og nrc motorskjold, og divs stickers. (:
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll