d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Eksamener
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 26 2012 11:13am
Skr: Mat/Engelsk/Dansk
Mdt: AT.

Sommerferie: d. 14 juni.

Alt i alt, FINT.

:P
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 26 2012 11:48am
Mundtligt skal jeg op i Mikrobiologi og Biologiens forskning i teori og praksis med vægt på et økologi og genetik projekt
Skriftligt skal jeg op i organisk kemi - puh.

Member
Posts: 9,558
Joined: Sep 1 2008
Gold: 24,670.04
May 26 2012 03:30pm
Skrift. Fyisk/Kemi/Matematik/Dansk
Mundt. Teknik/Fysik

Er pænt tilfreds, de skriftlige er fine nok. Jeg er en kæmpe slacker, så er sgu meget glad for ikke at skulle op i kemi/dansk/mat mundtlig, der skal man kunne en helvedes masse uden ad, i dem alle sammen. I fysik ved man på forhånd hvad man skal op i :D
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
May 27 2012 02:14am
Quote (Whyred @ May 26 2012 07:48pm)
Mundtligt skal jeg op i Mikrobiologi og Biologiens forskning i teori og praksis med vægt på et økologi og genetik projekt
Skriftligt skal jeg op i organisk kemi - puh.


læser du biologi? If so hvor henne af?
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll