Skrift. Fyisk/Kemi/Matematik/Dansk
Mundt. Teknik/Fysik
Er pænt tilfreds, de skriftlige er fine nok. Jeg er en kæmpe slacker, så er sgu meget glad for ikke at skulle op i kemi/dansk/mat mundtlig, der skal man kunne en helvedes masse uden ad, i dem alle sammen. I fysik ved man på forhånd hvad man skal op i
