d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Lækkret Vejr! > Strand
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 23,296
Joined: Feb 8 2006
Gold: 147,220.00
Trader: Trusted
May 22 2012 02:24pm
Quote (Sunshines @ 22 May 2012 22:15)
Hvorfor have 20 forskellige diskoteker der alle fyrer den samme slags musik af, når man kan have Jyllands bedste ;)
Fordi der er flere som går i byen de steder? :unsure:
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
May 22 2012 02:40pm
Quote (Sunshines @ May 22 2012 08:15pm)
Hvorfor have 20 forskellige diskoteker der alle fyrer den samme slags musik af, når man kan have Jyllands bedste ;)


Ja som sagt, fordi der er flere i byen sådanne steder? :-D
Og ved ikke hvor godt jeg synes om Møllen, det er stort ja, men hvor tit er der åben oppe ved sofaerne måske? Har kun været der engang hvor der var åbent derop til.
Der er næsten heller aldrig åbent til bar to nedenfor, hvilket bare gør diskoteket mindre og mere kedeligt!
Nogengange er diskoteket slet ikke åbent, så er der kun åbent oppe i baren ovenpå, hvor de spiller gammeldagsmusik.. Og når de endelig lukker op for diskoteket, så lukker de baren ovenpå fordi så er der ikke nok mennesker til at være deroppe? :-D
Herretoilettet ligner et bombet lokum og folk hænger oppe i baren så man ikke kan købe noget at drikke.
Rygerrummet er så lille at man næsten ikke kan være mere end 5 derinde (hvis de nu havde fjernet bordet, ville der være mere plads!)

- Bare lige småt om hvad jeg synes der er negativt ved Møllen, men der er selvfølgelig også rigtig meget godt ved det! :-D
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
May 22 2012 02:44pm
Quote (Headshot @ May 22 2012 09:40pm)
Ja som sagt, fordi der er flere i byen sådanne steder? :-D
Og ved ikke hvor godt jeg synes om Møllen, det er stort ja, men hvor tit er der åben oppe ved sofaerne måske? Har kun været der engang hvor der var åbent derop til.
Der er næsten heller aldrig åbent til bar to nedenfor, hvilket bare gør diskoteket mindre og mere kedeligt!
Nogengange er diskoteket slet ikke åbent, så er der kun åbent oppe i baren ovenpå, hvor de spiller gammeldagsmusik.. Og når de endelig lukker op for diskoteket, så lukker de baren ovenpå fordi så er der ikke nok mennesker til at være deroppe? :-D
Herretoilettet ligner et bombet lokum og folk hænger oppe i baren så man ikke kan købe noget at drikke.
Rygerrummet er så lille at man næsten ikke kan være mere end 5 derinde (hvis de nu havde fjernet bordet, ville der være mere plads!)

- Bare lige småt om hvad jeg synes der er negativt ved Møllen, men der er selvfølgelig også rigtig meget godt ved det! :-D


Det var ik' så lidt du har bidt mærke i på dit ene besøg på møllen. Det er rigtig, at på almindelige dage kan der ikke åbnes for alle 4 barer, men hvis du er der til sent er der tit flere mennesker og åbne i flere barer.
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
May 22 2012 02:47pm
Quote (Sunshines @ May 22 2012 08:44pm)
Det var ik' så lidt du har bidt mærke i på dit ene besøg på møllen. Det er rigtig, at på almindelige dage kan der ikke åbnes for alle 4 barer, men hvis du er der til sent er der tit flere mennesker og åbne i flere barer.


Altså, jeg har været mere i byen i Thisted end jeg har i Aalborg, og jeg kommer selv fra Aalborg?
Og da jeg kommer fra Aalborg kan jeg kun være i Thisted i weekenderne :-)
Og jeg plejer at være der til de lukker, du kan jo bare spørge Lange, Anders Nielsen, Rikke Breinholt eller hvem du ellers muligvis kender derinde fra :lol:
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
May 22 2012 02:56pm
Quote (Headshot @ May 22 2012 09:47pm)
Altså, jeg har været mere i byen i Thisted end jeg har i Aalborg, og jeg kommer selv fra Aalborg?
Og da jeg kommer fra Aalborg kan jeg kun være i Thisted i weekenderne :-)
Og jeg plejer at være der til de lukker, du kan jo bare spørge Lange, Anders Nielsen, Rikke Breinholt eller hvem du ellers muligvis kender derinde fra :lol:


Hvordan skulle de kunne huske, hvorvidt du har været der til de lukker?
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 22 2012 03:08pm
Thisted, Jylland og andre sære ting..
Fuck jeg er glad for jeg bor på den rigtige side af storebælt..
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
May 22 2012 03:09pm
Quote (Sunshines @ May 22 2012 08:56pm)
Hvordan skulle de kunne huske, hvorvidt du har været der til de lukker?


Fordi jeg snakker meget med dem? :-)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 22 2012 03:11pm
Quote (MrLennon @ 22 May 2012 23:08)
Thisted, Jylland og andre sære ting..
Fuck jeg er glad for jeg bor på den rigtige side af storebælt..


Yesh, hyg jer med jeres svenskere! :lol:

I det mindste har vi i Århus hverken nord- eller sønderjyder, kun den rene Århus-accent, som alle elsker og kan li'. B)
Member
Posts: 9,519
Joined: May 2 2008
Gold: 0.00
Trader: Trusted
May 22 2012 03:15pm
Quote (Grandebedte @ 22 May 2012 22:11)
Yesh, hyg jer med jeres svenskere!  :lol:

I det mindste har vi i Århus hverken nord- eller sønderjyder, kun den rene Århus-accent, som alle elsker og kan li'. B)


Jeg er helt enig. Har du været på den permanente eller bellevue endnu? Var lige nede og få en dukkert i går, kan anbefales. Hvor kommer du fra i Aarhus?
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 22 2012 03:21pm
Quote (Borki @ 22 May 2012 23:15)
Jeg er helt enig. Har du været på den permanente eller bellevue endnu? Var lige nede og få en dukkert i går, kan anbefales. Hvor kommer du fra i Aarhus?


Nej, jeg er rimelig druknet i afleveringer og andet godt her op til eksamen. Det lyder sgu godt, glæder mig allerede. Nu skulle det gode vejr heldigvis holde ugen ud, så mon ikke jeg kan nå det endnu. :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll